ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف
تکنولوژی

ثبت نام در پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور ITWEEKEND 5 آغاز شد

دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز تحقیقات و مخابرات کشور، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در ۴ بهمن ماه سال جاری، ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۷:۳۵

دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز تحقیقات و مخابرات کشور، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در ۴ بهمن ماه سال جاری، پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف ( IT Weekend 5 ) را برگزار خواهد کرد. این رویداد در محل باشگاه کسب و کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف و با نگاه تخصصی بر  مسائل روز دنیای فناوری اطلاعات  برپا می‌شود.

چهار دوره پیشین این رویداد با حضور پرشور علاقه مندان به مباحث روز دنیای فناوری اطلاعات و سخنرانان برجسته در این حوزه و در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. در رویداد پیش‌رو افراد شناخته شده در حوزه فناوری اطلاعات با هدف انتقال تجربیات و ایجاد انگیزه برای تولید کسب و کارهای نوین و خلاقانه، تجربیات و داستان‌های موفقیت و شکست‌های خود را در غالب سخنرانی‌های کوتاه برای مخاطبین مطرح می‌کنند.

به گفته روابط عمومی جشنواره سخنرانی‌ها به سبک کنفرانس‌های TEDx انجام شده و پس از اتمام رویداد در غالب کلیپ‌های تدوین شده در سایت رسمی رویداد، سرویس‌های اشتراک ویدئو و شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته می‌شوند. بنابراین پس از برگزاری چندین دوره از این جشنواره مجموعه ارزشمندی از سخنرانی‌های افراد سرشناس حوزه فناوری اطلاعات را خواهیم داشت. همچنین قرار است در حاشیه این سخنرانی‌ها پنل‌های تخصصی، پنل‌های چالشی و کارگاه آموزشی نیز برگزار شود.

پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف

توضیحات در خصوص ثبت نام

اگر علاقمند به حضور در این جشنواره هستید می‌توانید برای ثبت‌نام انفرادی به وب سایت رسمی جشنواره مراجعه کنید و پس از وارد شدن به وب‌سایت در قسمت ثبت نام اطلاعات خود را وارد کرده، سپس به صورت الکترونیک اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام کنید. اما اگر قصد ثبت‌نام گروهی یعنی بیشتر از ۳ نفر را دارید باید با دبیرخانه رویداد تماس بگیرید. نکته دیگر آنکه هیچ محدودتی در ثبت نام وجود نداشته و کلیه افراد علاقمند به این حوزه می‌توانند در این رویداد ثبت نام کنند.

هزینه ثبت‌نام برای دانشجویان، هر نفر ۷۵ هزار تومان و ثبت‌نام آزاد مخصوص سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت های دولتی و خصوصی برای هر نفر ۱۵۰ هزار تومان است و ثبت نام گروهی ۳ نفر به بالا شامل ۲۰ درصد تخفیف می‌شود. همچنین در هنگام ثبت‌نام می‌توانید اعلام کنید که از خوانندگان دیجیاتو هستید تا تخفیف ۴۰ درصدی برای شما لحاظ شود.

به گزارش روابط عمومی جشنواره هدف اصلی برگزاری رویداد انتقال تجربه بزرگان و ایجاد انگیزه برای تولید کسب کار های نوین و خلاقانه در حوزه ITC است. این رویداد پنجشنبه ۴ بهمن ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸:۳۰ واقع در ضلع شمالی دانشگاه صنعتی شریف، جنب جهاد دانشگاهی، باشگاه کسب و کار دانش بنیان برگزار خواهد شد. مدت زمان سخرانی‌ها حدود ۳۰ دقیقه و پنل ها ۹۰ دقیقه خواهد بود. به علاوه پس از اتمام رویداد به کلیه شرکت کنندگان گواهی حضور از طرف دانشگاه صنعتی شریف اعطا خواهد شد.

برنامه زمان شرح
پذیرش ۸:۰۰ الی ۸:۳۰ دریافت کارت ورود و استقرار در محل مشخص
قسمت اول سخنرانی ها ۸:۳۰ الی ۱۰:۳۰ ۴ سخنرانی کلیدی در حوزه ICT
پنل استارت های موفق ۱۱:۳۰ الی ۱۳:۰۰ استارتاپ هایی که موفق و درآمد زا بودند به انتقال تجارب خود می  پردازد
قسمت دوم سخنرانی ها ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ ۴ سخنرانی کلیدی در حوزه ICT
پنل استارت های شکست خورده ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰ بررسی عدم موفقیت استارتاپ ها از زبان خودشان

 

همچنین شما می‌توانید برای ثبت نام و مشاهده فیلم های سخنرانان و مطالعه گزارش برگزاری دوره های گذشته به سایت رسمی جشنواره مراجعه کنید و یا به دبیرخانه رویداد با شماره ۹۵۱۱۸۱۴۰ و ۶۶۰۴۳۳۲۸، ۶۶۰۱۹۳۷۷، ۶۶۰۵۶۵۳۵ و ۶۶۰۰۲۷۱۳  تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی