با این حال اما شیائومی نگفته که کدام موبایل هایش به این فناوری جدید تجهیز می شوند هرچند این شرکت اشاره کرده اسمارت فون های آتی آن تکنولوژی مذکور را خواهند داشت. با وجود آنکه این شرکت اسمی از موبایل مورد بحث به میان نیاورده احتمال می رود که پرچمدار آتی آن یعنی شیائومی می ۹ به این فناوری مجهز شود.

براساس شایعات می ۹ شیائومی به نمایشگری Dull HD+ با بریدگی قطره ای مجهز خواهد شد که ابعاد ۶.۴ اینچ و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ برای آن در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی این موبایل نیز براساس پیش بینی ها ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

توان پردازشی این موبایل از طریق چیپست ۸ هسته ای و ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۵۵ تامین می گردد اما تایید شده که خبری از مودم X50 LTE modem  با پشتیبانی از شبکه 5G در آن نخواهد بود. در مقابل این دستگاه به یک مودم X24 LTE مجهز خواهد شد.

باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی این موبایل به تکنولوژی شارژ سریع ۳۲ واتی مجهز است و طبق گفته ها از تکنولوژی شارژ بیسیم هم پشتیبانی نمی کند. گزارشی که اخیرا در این باره منتشر شده حکایت از آن دارد که این محصول اولین موبایل شیائومی همراه با دوربین سه گانه خواهد بود.

نسخه پایه شیائومی می ۹ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی طبق برآوردها برچسب قیمت ۴۳۶ دلاری خواهد داشت، هرچند خبری از زمان عرضه یا تاریخ معرفی دقیق آن اعلام نشده و میتوانیم امیدوار باشیم که در MWC 2019 رونمایی شود.