ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن گالری
نرم افزار و اپلیکیشن

مدیریت عکس ها با اپلیکیشن Memoria؛ یک گالری امن و قابل شخصی سازی

اپلیکیشن گالری عکس چیزی است که همه به طور پیش‌فرض در گوشی‌هایمان داریم. با این وجود، بعضی‌ کاربران از گالری پیش‌فرض خود راضی نیستند و بابت این موضوع حق هم دارند. کدام اپلیکیشن پیش‌فرضی را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

اپلیکیشن گالری عکس چیزی است که همه به طور پیش‌فرض در گوشی‌هایمان داریم. با این وجود، بعضی‌ کاربران از گالری پیش‌فرض خود راضی نیستند و بابت این موضوع حق هم دارند. کدام اپلیکیشن پیش‌فرضی را سراغ دارید که پاسخ تمام نیازهایتان را بدهد؟

در مورد اپ‌های گالری و مدیریت تصاویر، خصوصا در پلتفرم اندروید، خوشبختانه آنقدر ابزار شخص ثالث هست که بالاخره یکی با امکاناتش بتواند نظرتان را جلب کند. شاید از گالری رابط کاربری زیبا بخواهید، شاید امکان شخصی‌سازی و شاید دلیل انتخاب‌تان مخفی کردن عکس‌ها در فضایی امن و غیر قابل دسترسی باشد. اپلیکیشن Memoria که امروز معرفی می‌کنیم، تمام مواردی که گفتیم را برایتان به ارمغان می‌آورد.

اپلیکیشن گالری

این اپ گالری اگر چه از قدرت هوش مصنوعی بی‌بهره است و امکان پشتیبان‌گیری قدرتمند گوگل فوتوز را ندارد، اما به چند دلیل می‌تواند به گالری مورد علاقه‌تان تبدیل شود. دلیل اول را افراد محتاط و تا حدودی پنهان‌کار می‌پسندند.

Memoria درون خود یک گاوصندوق امن دارد؛ جایی که عکس‌ها و ویدیوهایتان مخفی و رمزنگاری شده و فقط با رمز و پترن می‌توانند قابل دسترسی باشند. خوشبختانه برای کار با این اپ هیچ احتیاجی به اتصال اینترنت وجود ندارد، و همه چیز می‌تواند به طور کاملا آفلاین ذخیره شود. بنابراین بر خلاف بسیاری از اپ‌ها خیالتان راحت است که تصاویر خصوصی‌تان جایی لو نمی‌رود.

دلیل دومی که باعث می‌شود به سراغ Memoria بروید، گزینه‌های فوق‌العاده شخصی‌سازی هستند

ضمن این که امکان مخفی کردن تصاویر از آلبوم را هم دارید که صرفا تصاویر خصوصی را از محیط اپلیکیشن مخفی می‌کند. اما به غیر از امنیت بالا، دلیل دومی که باعث می‌شود به سراغ Memoria بروید، گزینه‌های فوق‌العاده شخصی‌سازی هستند. از رنگ محیط کاربری بگیرید (شامل چند تم‌ رنگی و سه نوع تم دارک) تا نحوه چینش تصاویر، تعیین تعداد ستون‌ها و ردیف‌ها، رنگ آیکن‌ها و حتی انتخاب رنگ navigation bar هم به دست خودتان سپرده شده.

گزینه‌های شخصی‌سازی Memoria فقط به تغییر شکل و شمایل آن محدود نمی‌شوند. برای تماشای تصاویر هم سه گزینه شخصی‌سازی بسیار کاربردی در اختیار دارید: امکان زوم سریع با فشار انگشت روی عکس، چرخش «اجباری» و خودکار صفحه حتی در صورت خاموش بودن این گزینه در اندروید، و High Brightness اتوماتیک که هنگام تماشای تصاویر نور صفحه را به بالاترین حد برده و پس از خروج به حالت عادی بر می‌گرداند.

اپلیکیشن گالری

اما از منظر سایر امکانات، Memoria ضروریات مدیریت تصاویر را در اختیارتان قرار داده هر چند نبود یک سری قابلیت‌ها در آن احساس می‌شود. به عنوان مثال، نحوه ساخت آلبوم و دسته‌بندی تصاویر در فهرست محبوب‌ترین‌ها (که با یک لایک ساده انجام می‌شود) جزو کارهایی هستند که در Memoria از آن‌ها لذت می‌برید. ضمنا Memoria یک ویرایشگر درون برنامه‌ای هم دارد که امکاناتی ابتدایی برای تنظیم کادر و نسبت تصویر و رنگ تصاویر را در اختیارتان قرار می‌دهد.

وضعیت جستجوگر داخلی اپ می‌توانست به مراتب بهتر از وضعیت فعلی باشد

اما وضعیت جستجوگر داخلی اپلیکیشن می‌توانست به مراتب بهتر از وضعیت کنونی باشد. تصاویر در جستجوگر اپلیکیشن بر اساس نام فایل جستجو می‌شوند، و خبری از جستجو با داده‌هایی مثل متادیتا یا جستجو بر اساس اشیاء یا شباهت ظاهری تصاویر نیست. اگر به کار با اپلیکیشنی مثل گوگل فوتوز عادت کرده باشید، مطمئنا کنار آمدن با این محدودیت در Memoria برایتان سخت خواهد بود. حتی امکان تگ گذاری درون برنامه‌ای را هم ندارید که کارتان را به میزان اندکی ساده‌تر کند.

با این وجود، اگر دفعه اول استفاده از اپلیکیشن سیستم پوشه‌بندی درستی را برای عکس‌هایتان در نظر بگیرید، دیگر پیدا کردن آن‌ها کار سختی برایتان نخواهد بود. اپلیکیشن Memoria برای پلتفرم اندروید منتشر شده و می‌توانید آن را به طور رایگان از پلی استور دریافت کنید. با این وجود، در نسخه رایگان به بعضی قابلیت‌ها مثل Vault امن برای مخفی کردن تصاویر دسترسی نخواهید داشت.

با این حساب، توصیه می‌کنیم در صورت تمایل به استفاده از Memoria حتما به سراغ نسخه پرو بروید که هم مستقیما قابل خریداری است و هم از جستجوی در گوگل می‌توانید به آن برسید.

Memoria Photo Gallery

Memoria Photo Gallery

سازنده: Memoria Gallery قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 13 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • delshad yeganeh
    delshad yeganeh | ۳۰ دی ۱۳۹۷

    نسخه کامل رو از این سایت دانلود کنید گوگل پلی تبلیغات توشه
    dailymobile.ir/45615/memoria-photo-gallery-pro

  • MATELF
    MATELF | ۳۰ دی ۱۳۹۷

    من خیلی ساله از quick pic استفاده کردم و خیلی ازش راضی ام

    • ahadm ۸۸۸۸
      ahadm ۸۸۸۸ | ۳۰ دی ۱۳۹۷

      دقیقا
      اصلا نمیشه با یه برنامه ی دیگه عوضش کرد

      • MATELF
        MATELF | ۳۰ دی ۱۳۹۷

        اخیرا قسمت اپلود فضای ابریش برای من خراب شده نمیدونم چرا...

        • milad2700
          milad2700 | ۱ بهمن ۱۳۹۷

          تو اندروید8 quick pic داغون میشه، فضای ابریش کار نمیکنه و واردش نمیشه، نوشته هاش هم رنگ بنفش میشه??

مطالب پیشنهادی