ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توقف گلکسی اس 10 و نسخه پلاس آن در گیک بنچ

تنها یک ماه تا عرضه پرچمداران بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 و نسخه های مشتق شده آن باقی مانده و امروز بنچمارک منتسب به نسخه بین المللی از نسخه پلاس این گوشی در فضای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

تنها یک ماه تا عرضه پرچمداران بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 و نسخه های مشتق شده آن باقی مانده و امروز بنچمارک منتسب به نسخه بین المللی از نسخه پلاس این گوشی در فضای مجازی منتشر شده که متاسفانه آنطور که باید اغواکننده نیست.

نسخه جهانی از گلکسی اس 10 پلاس به همراه اگزینوس ۹۸۲۰، ۶ گیگابایت رم و اندروید ۹ پای توانسته امتیاز ۳۲۴۸ را در تست تک هسته ای گیک بنچ کسب کند و در تست چند هسته ای نیز پرچمدار آتی سامسونگ موفق شده به امتیاز ۷۹۹۹ دست پیدا کند.

این نتایج گرچه طبق آنچه در ابتدا گفتیم چندان اغوا کننده نیستند اما وقتی با اسمارت فون های دیگر موجود در بازار مقایسه شان می کنیم همچنان میتوانیم آنها را قابل توجه بخوانیم. با این حال اما وقتی نمرات کسب شده را در کنار امتیاز گوشی هایی نظیر آیفون XS یا حتی گلکسی اس ۹ می گذاریم اعداد کاملا ناامید کننده هستند. این ارقام همچنین در مقابل گلکسی اس ۱۰ پلاس ویژه آمریکا (با بهره گیری از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵) نیز که پیشتر امتیاز ۳۴۱۳ را در تست تک هسته ای و ۱۰۲۵۶ در تست چند هسته ای کسب کرده بود، رنگ می بازند.

و اما نکته مهم اینکه پرچمداران مجهز به چیپست اگزینوس سامسونگ در بنچمارک ها کمی ضعیف تر از نسخه های دیگر ظاهر می شوند و وقتی تفاوت تا این اندازه فاحش می شود میتوان اینطور نتیجه گرفت که دستگاه تست شده به طور کامل بهینه سازی نشده.

این گوشی قرار است با امکاناتی نظیر ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شود و نسخه دیگری از آن نیز با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم در راه است.

بنچمارک نسخه معمولی گلکسی اس 10

اما نسخه معمولی از این موبایل که به چیپست اگزینوس یاد شده مجهز است برعکس نسخه پلاس توانسته عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

این موبایل همانطور که گفته شده از اگزینوس ۹۸۲۰ و شش گیگابایت رم بهره می برد و توانسته امتیاز ۹۵۷۰ را در تست چند هسته ای و امتیاز ۴۳۸۲ را در تست تک هسته ای به دست بیاورد. این امتیازها نیز به ترتیب ۱۵۷۱ و ۱۱۳۴ نمره از امتیازهای دور از انتظار کسب شده توسط نسخه پلاس بیشتر هستند. در هر صورت پیش بینی می شود که بعد از بهینه سازی چیپ با نرم افزار نهایی امتیاز آن در تست چند هسته ای به رقم ۱۰ هزار نزدیک تر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی