ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتورولا RAZR
تکنولوژی

گوشی هوشمند موتورولا RAZR V3 با نمایشگر تاشو در راه است؟

تصاویری از پتنتی که گفته می شود حق امتیاز آن توسط سازمان جهانی مالکیت فکری به موتورولا اعطا شده خبر از طراحی متفاوت گوشی با نمایشگر تاشو این شرکت می دهد. چند روزی است که ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۹:۲۰

تصاویری از پتنتی که گفته می شود حق امتیاز آن توسط سازمان جهانی مالکیت فکری به موتورولا اعطا شده خبر از طراحی متفاوت گوشی با نمایشگر تاشو این شرکت می دهد.

چند روزی است که گفته می شود موتورولا قصد دارد سری محبوب RAZR را بار دیگر زنده کند و احتمالاً این بار شاهد یک گوشی هوشمند تاشو با قیمتی در حدود 1500 دلار خواهیم بود. تصاویری که اخیراً از یک پتنت مشاهده شده نشان از طراحی احتمالی این گوشی هوشند دارد.

موتورولا RAZR

نمایشگر ظاهراً از نوع تاشوی OLED است و طراحی کلی گوشی هم بسیار مشابه با سری های قدیمی RAZR به نظر می رسد. در بالای موبایل یک بریدگی نمایشگر به چشم می خورد که تقریباً طرحی مشابه با آیفون 10 دارد. ظاهراً این بخش، اسپیکر گوشی را در خود جای داده است. در بخش پشتی گوشی، دوربین دوگانه به همراه یک نمایشگر کوچک مشابه با مدل RAZR V3 قدیمی دیده می شود و ظاهراً این گوشی در حالت بسته اندازه جمع و جوری خواهد داشت.

موتورولا RAZR

بنا بر گمانه زنی ها موتورولا RAZR 2019 در ماه آتی میلادی معرفی می شود اما هنوز سخنی از زمان رونمایی از این گوشی صحبتی به میان نیامده است. گفته شده که موبایل تاشو موتورولا احتمالاً در تعداد محدود 200 هزار عددی تولید و به طور خاص برای اپراتور مخابراتی ورایزن و با قیمت 1500 دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱ بهمن ۱۳۹۷

    بين گوشي هاي خميده اندرويد همين از همه جالب تره

    اندرويد مولتي تسك كاملي نداره و وقتي صفحه دو قسمت بشه زياد كارايي خاصي ارائه نميده

    • ehsan adz
      ehsan adz | ۴ بهمن ۱۳۹۷

      ممنون جالب بود

مطالب پیشنهادی