ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدفون رو گوشی اپل احتمالا در کنار آیفون 11 رونمایی می شود

سال گذشته تحلیلگر اپل «مینگ-چی کو» در یکی از گزارشات خود اعلام کرده بود که اپل در حال کار روی هدفونی رو گوشی است. اوایل تابستان امسال بود که در گزارشی مجزا اعلام شده بود ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

سال گذشته تحلیلگر اپل «مینگ-چی کو» در یکی از گزارشات خود اعلام کرده بود که اپل در حال کار روی هدفونی رو گوشی است. اوایل تابستان امسال بود که در گزارشی مجزا اعلام شده بود که احتمالا هدفون‌های یاد شده در سال جدید میلادی عرضه خواهند شد. حالا «مارک گورمن» در مطلبی که از سوی وبسایت بلومبرگ منتشر شده اعلام کرده که این هدفون‌ها نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ عرضه خواهند شد (تصاویر استفاده شده در این مطلب مورد تایید نیستند).

همانطور که پیش از این گزارش شده بود، این هدفون‌ها از چیپ صدای اختصاصی اپل استفاده خواهند کرد و از تکنولوژی حذف نویز محیط برخوردار هستند و دستیار صوتی اپل یعنی سیری همیشه در آن‌ها فعال است. علاوه بر این‌ها ممکن است اپل برخی ویژگی‌های سلامتی نیز به آن اضافه کند؛ البته با این توضیح که هرگونه پیش بینی از این هدفون‌ها فعلا در حد گمانه زنی خواهد بود.

هنوز خبر موثقی از نوع طراحی این هدفون‌ها شنیده نشده اما بنابر گزارشات قبلی احتمالا قیمت آن‌ها از هدفون‌های قبلی تحت برند «بیتس» گران تر خواهد بود. این موضوع به این معنیست که احتمالا برای خرید آن باید حدود ۴۵۰ دلار یا بیشتر هزینه کرد.

اگر اپل قصد داشته باشد تا از این هدفون در سال ۲۰۱۹ رونمایی کند می‌توان انتظار داشت که در کنار آیفون و هوم پاد جدید معرفی گردد. غول کوپرتینویی همچنین در حال کار روی ایرپاد‌های نسل بعد است که از ویژگی‌های آن می‌توانیم به پشتیبانی دائم از دستیار صوتی هوشمند سیری، ضد آب بودن، برخورداری از چیپ صدای جدید و همچنین سنسور ضربان قلب داخلی اشاره کنیم. البته احتمالا ایرپادهای اپل نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹ و در مراسم اسفند ماه اپل رونمایی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی