ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

افزایش جزئی قیمت خودرو در بازار تهران و کرج + جدول

با توجه به بالا بودن قیمت خودروهای داخلی خریدار در بازار بسیار کم است و خرید و فروش به ندرت صورت می‌گیرد و بازار خودرو در رکود به سر می‌برد. قیمت خودروهای خارجی نیز نوسان ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

با توجه به بالا بودن قیمت خودروهای داخلی خریدار در بازار بسیار کم است و خرید و فروش به ندرت صورت می‌گیرد و بازار خودرو در رکود به سر می‌برد.
قیمت خودروهای خارجی نیز نوسان زیادی نداشته، اما به دلیل بالا بودن قیمت‌ها خریداران از آن‌ها استقبال نمی‌کنند.
رئیس­ اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه قیمت خودرو از نظر مصرف کننده غیرمنطقی است، گفت: تا زمانی که خودروسازان عرضه خودرو را افزایش ندهند تغییری در شرایط فعلی بازار ایجاد نخواهد شد.
سعید موتمنی اظهار داشت: ­­بازار در انتظار عرضه خودرو و ریزش قیمت‌هاست، زیرا قیمت‌های فعلی خودرو از نظر مصرف کننده غیر منطقی است.
وی ادامه داد: با وجود افزایش قیمت خودرو در کارخانه، ‌همچنان حاشیه بازار ‌ وجود دارد و­ تا زمانی که شرکت‌های خودرو ساز عرضه خودرو را افزایش ندهند تغییری در شرایط فعلی بازار ایجاد نخواهد شد.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو،  ­با اشاره به افزایش ۳۰ تا ۸۰ درصدی قیمت خودرو در کارخانه گفت: بررسی قیمت‌ها در بازار نشان می‌دهد همچنان اختلاف قیمت ۹ تا ۲۳ میلیون تومان در بازار خرده فروشی وجود دارد.
موتمنی در خصوص قیمت برخی خودروها افزود: هم اکنون حاشیه بازار در گروه سمند ۱۶ میلیون تومان، گروه ۲۰۶ بیش از ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، گروه پژو ۴۰۵ حدود ۱۳ میلیون و ۷۰۰ تومان­ و پژو ۲۰۷ اتوماتیک نزدیک به ۲۳ میلیون تومان است.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت:­ بر اساس هدف گذاری های انجام شده قرار بود ­­متقاضی پس از ثبت نام، ‌خودرو را­ با فاصله زمانی ۱۰ تا ۱۵ روزه­ تحویل بگیرد که این رویه تاکنون محقق نشده است.
استعلام قیمت خودروهای داخلی از بازار تهران و کرج:قیمت خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mahdipoori
    mahdipoori | ۹ بهمن ۱۳۹۷

    دیگه خسته شدیم از اعتراض راحت باشید برید بالاتر
    بالاتر از همیشه
    ما خفه می مانیم?

    • Euphoria Angel
      Euphoria Angel | ۹ بهمن ۱۳۹۷

      اعتراض!؟ بی غیرت ترین مردم دنیاییم. یموقع ازین همه اعتراض ورم نکنیم!

مطالب پیشنهادی