ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی بتل رویال Titanfall احتمالا همین هفته معرفی و عرضه می شود

یکی از کاربران شناخته شده یوتوب که در حوزه تولید محتوای گیمینگ فعالیت می‌کند مدعی شده که الکترونیک آرتز به‌زودی بازی بتل رویال Titanfall را معرفی و عرضه می‌کند. این کاربر که با نام TheQuartering ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۱

یکی از کاربران شناخته شده یوتوب که در حوزه تولید محتوای گیمینگ فعالیت می‌کند مدعی شده که الکترونیک آرتز به‌زودی بازی بتل رویال Titanfall را معرفی و عرضه می‌کند.

این کاربر که با نام TheQuartering شناخته می‌شود، در ویدیو جدید خود اعلام کرده که الکترونیک آرتز طی دوشنبه هفته جاری این بازی را معرفی و عرضه خواهد کرد. بر اساس گفته‌های او، تایتانفال بتل رویال یک عنوان Free-2-Play خواهد بود که ظاهرا کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

در ضمن، به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز برای معرفی تایتانفال بتل رویال از بعضی از استریمرهای شناخته شده استفاده خواهد کرد.  در ضمن و آن‌طور که TheQuartering در ویدیوی خود می‌گوید، در ساخت این بازی از عناوین موفقی مثل بلک آپس 4 و Rainbow Six Siege الهام گرفته شده است. البته باید منتظر حضور المان‌های شاخص سری تایتانفال هم در این بازی باشیم.

بتل رویال

در دیگر اطلاعات منتشر شده از گیم‌پلی بازی، ظاهرا شما همراه با دو نفر دیگر در یک تیم سه نفره قرار خواهید گرفت و مانند سایر بازی‌های بتل رویال باید تلاش کنید تا آخرین تیم باقی مانده در نقشه بازی باشید. همچنین کلاس‌های متفاوتی در این عنوان حضور خواهند داشت که بر اساس سبک بازی خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

در حال حاضر اطلاعات دیگری در رابطه با جزییات این نسخه از تایتانفال در دسترس نیست و باید منتظر خبرهای بیشتر از سوی الکترونیک آرتز باقی ماند. پیش از این هم سران استودیو Respawn Entertainment به عنوان خالقان تایتانفال در حال ساخت بودن قسمت بعدی این مجموعه که یک پروژه جداگانه از این بازی بتل رویال محسوب می‌شود را معرفی کرده بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی