ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نخستین سری خودروهای هان تنگ ایکس7 تحویل خریداران شد + قیمت

هان تنگ خودروساز چینی دیگری است که قرار است محصولات خود را به صورت مونتاژ داخل توسط بخش تولیدی هولدینگ عظیم خودرو در ایران بفروش برساند. چندی پیش اولین خودرو تولیدی هان تنگ از خط ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

هان تنگ خودروساز چینی دیگری است که قرار است محصولات خود را به صورت مونتاژ داخل توسط بخش تولیدی هولدینگ عظیم خودرو در ایران بفروش برساند. چندی پیش اولین خودرو تولیدی هان تنگ از خط تولید شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو خارج شد و اخیرا در مراسمی به خریداران تحویل داده شد.
این مراسم با حضور مدیرعامل و دیگر مدیران شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو و مشتریان و برخی از خبرنگاران در محل این شرکت برگزار شد. گفتنی است در این مراسم، 5 دستگاه محصول هان تنگ ایکس7 به مشتریان تحویل داده شد.

هان تنگ ایکس7

خودرو هان تنگ ایکس7 در شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو تولید می شود و خط تولید این شرکت در استان لرستان و شهر بروجرد می تواند در هر ساعت، 10 دستگاه محصول هان تنگ را تولید کند و در صورت فعالیت در سه شیفت کاری ظرفیت تولید بیش از 150 دستگاه خودرو در روز برای این شرکت فراهم است.
هان تنگ X7 در حال حاضر بزرگترین کراس اوور این برند چینی است که در سال 2016 به بازار این کشور معرفی شد.

مشخصات فنی هان تنگ X7

این خودرو در سگمنت کراس اور های میان سایز قرار دارد و بر اساس پلت فرم زوتی T210 که در ایران با نام کوپا T210 عرضه شده، بسط و توسعه یافته است.
محصول هان تنگ X7 که اولین محصول تولیدی صنایع تولیدی عظیم خودرو است، با قوی ترین پیشرانه قابل انتخاب برای این خودرو یعنی موتور دو لیتری توربو با قدرت 190 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر در ایران عرضه می شود.

هان تنگ ایکس 7

آپشن ها و امکانات

"هن تنگ ایکس7" به امکاناتی نظیر سقف پانارومیک، استارت دکمه ای، شش کیسه هوای 10 نقطه ای، آینه های تاشو برقی، هدآپ، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک سه کاناله، درب صندوق برقی، سنسور نور و باران، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین 360 درجه، نمایشگر لمسی، صندلی های جلوی برقی، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل و… مجهز است.
طبق اطلاعات منتشر شده توسط سازنده این خودرو، موتور موجود از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره برده و میزان مصرف سوخت هان تنگ X7 برابر با 8 لیتر در 100کیلومتر اعلام شده است.

قیمت هن تنگ X7

هن تنگ X7 با توجه به سایز و مشخصات فنی و آپشن های رفاهی خود در زمره خودروهای جذاب بازار قرار می گیرد که شاید در صورت تولید انبوه بتواند عرصه را بر برخی رقبا تنگ کند، صنایع تولیدی عظیم خودرو فعلا می تواند با ظرفیت ده دستگاه در هر روز این خودرو را راهی بازار کند که شاید با توجه به شرایط فعلی بازار خودرو کشور رقمی مناسب باشد، اما واقعیت این است که رقابت در کلاس قیمتی 300 میلیون تومان بین خودروهای نسبتا لوکس چینی در حال افزایش است و هنگ تنگ X7 برای گرفتن سهمی از بازار نیازمند شناخت بیشتر توسط بازار خواهد بود، چرا که در شرایط فعلی اکثر خریداران نسبت به انتخاب خودروهای کمتر شناخته شده با قیمت های بالا با احتیاط عمل می نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • eimanarenji
    eimanarenji | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

    آقا این مدل تنگ ایکس بود ما پسند نکردیم، مدل گشاد ایکس لارج هم دارید هان؟

  • Abolfazl Mandi
    Abolfazl Mandi | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

    300 ملیون بابت یه آشغال
    مگه مغز خر تو کله مردمه

    • آریا
      آریا | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

      شک داری؟

مطالب پیشنهادی