ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویری از هدفون گلکسی بادز سامسونگ پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

طبق رسم همیشگی سامسونگ، هنگام رونمایی رسمی از پرچمدار جدید این کمپانی، محصولات جانبی دیگری هم معرفی می‌شوند؛ اتفاقی که برای گلکسی اس 10 با رونمایی از هدفون‌ گلکسی بادز رخ خواهد داد. هر کدام ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

طبق رسم همیشگی سامسونگ، هنگام رونمایی رسمی از پرچمدار جدید این کمپانی، محصولات جانبی دیگری هم معرفی می‌شوند؛ اتفاقی که برای گلکسی اس 10 با رونمایی از هدفون‌ گلکسی بادز رخ خواهد داد.

هر کدام از هدفون‌های گلکسی بادز از یک باتری با ظرفیت ۵۸ میلی آمپر ساعت بهره برده و باتری محفظه آن نیز ۲۵۲ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که این میزان کمتر از ظرفیت ۸۲ میلی آمپر ساعتی برای هدفون گیر آیکون ایکس که در سال ۲۰۱۸ عرضه شده بود محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است که قاب گیر آیکون ایکس نیز با ۳۴۰ میلی آمپر، ظرفیت بیشتری نسبت به محفظه گلکسی بادز دارد. البته نباید از این نکته غافل شد که این هدفون‌های جدید را می‌توان به صورت وایرلس شارژ کرد. در ضمن گلکسی بادز به ۸ گیگابایت فضای داخلی مجهز شده که امکان پخش آهنگ به صورت مستقل و بدون نیاز به گوشی را فراهم می‌کند. علاوه بر این موارد، گلکسی بادز با پشتیبانی از استاندارد IPX2 ضد آب و ضد گرد و غبار خواهد بود.

گلکسی بادز

همان‌طور که پیش از این گفتیم، گلکسی بادز همزمان با معرفی اس 10 رونمایی خواهد شد. در ضمن پیش بینی می‌شود که سامسونگ این هدفون‌ها را در بعضی از کشورها به عنوان پاداشی برای افرادی که اس 10 را پیش‌خرید می‌کنند در نظر بگیرد.

هر چه به زمان معرفی پرچم‌دار بعدی سامسونگ نزدیک می‌شویم اطلاعات هیجان انگیزتری از آن منتشر می‌شوند. در همین راستا پیش از این هم ویدیویی از گلکسی اس 10 پلاس در سطح اینترنت قرار گرفته بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی