ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پلیس صدور کارت خودرو کاغذی را تکذیب کرد

بسیاری از مالکان خودروهای جدید، کارت خودرو ندارند. این شرایط، شایعه‌ی تاثیر مشکلات ارزی و کمبود بدنه‌ی کارت‌های الکترونیکی را به جریان انداخته است. نیاز کشور به این نوع خاص از قطعات الکترونیک، سال به سال ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵

بسیاری از مالکان خودروهای جدید، کارت خودرو ندارند. این شرایط، شایعه‌ی تاثیر مشکلات ارزی و کمبود بدنه‌ی کارت‌های الکترونیکی را به جریان انداخته است.
نیاز کشور به این نوع خاص از قطعات الکترونیک، سال به سال بیشتر می‌شود. علاوه بر کارت خودرو و کارت ملی، برای صدور گواهینامه، کارت پایان خدمت و بسیاری دیگر کارت‌های خدمات عمومی یا خصوصی، بدنه‌ی مجهز به فناوری الکترونیک لازم است.کارت خودرو

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور صدور کارت خودرو به صورت کاغذی را به شدت تکذیب کرد

مدتی است که تصویری از کارت خودرو به صورت کاغذی به دلیل مشکلات در صدور کارت های جدید در شبکه های اجتماعی منتشر شده است  در گفت و گو با سرهنگ محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا  ضمن تکذیب شدید این اقدام گفت: چاپ کارت های خودرو مطابق روال و به صورت کارت هوشمند در حال انجام است و هیچ گونه کارت خودرو برای پلاک های ملی به صورت کاغذی صادر نمی شود. روند صدور کارت های خودرو هیچگاه متوقف نمی شود و این فراید در حال انجام است.
وی ادامه داد: روند صدور کارت های خودرو در حال انجام است. هرچند که  در ماه گذشته ارسال کارت های هوشمند خودرو کمی با کندی انجام شده بود که با پیگیری های انجام گرفته تمامی این موارد حل شده و هم اکنون به روز هستیم.
به گفته این مقام انتظامی چاپ و ارسال کارت های خودرو به صورت کاغذی انجام به هیچ عنوان انجام نمی شود و تمامی کارت های صادر شده به صورت هوشمند است. ‌شما می‌توانید به‌صورت اینترنتی و همینطور پیامکی، پیگیر کارت خودرو با استفاده از کد ملی و همینطور شماره پلاک ماشین‌تان باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Omid
    Omid | ۲۸ بهمن ۱۳۹۷

    وقتی الان مشکل داریم چرا کارت ها رو یکی نمیکنیم ؟؟ مگه این کارت ها هوشمند نیستن ؟؟ کارت ماشین گواهی نامه پایان خدمت کارت ملی رو یه کارت کنن راحت شیم همه . چه کاری هست کارت هوشنمد داریم که هیچ استفاده ای نمیشه ؟؟

  • Seyyed Mahdi TAHERI
    Seyyed Mahdi TAHERI | ۲۸ بهمن ۱۳۹۷

    والا من که نیمه آذر تعویض پلاک کردم و الآن که آخر بهمن هست هنوز کارتی دریافت نکردم

مطالب پیشنهادی