ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرپاد 2 با قابلیت شارژ بی سیم سریع عرضه خواهد شد

این احتمال وجود دارد که اپل پنجم فروردین ماه از ایرپاد 2 رونمایی کند. حال شایعاتی از این هدفون بی سیم منتشر شده که ویژگی‌های آن را برملا کرده است. شایعات حاکی از آن است ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

این احتمال وجود دارد که اپل پنجم فروردین ماه از ایرپاد 2 رونمایی کند. حال شایعاتی از این هدفون بی سیم منتشر شده که ویژگی‌های آن را برملا کرده است.

ایرپاد 2

شایعات حاکی از آن است که ایرپاد 2 مقاومت بهتری نسبت به آب خواهد داشت و یک پوشش لاستیکی بهتر روی آن می‌پوشاند که به متریال استفاده شده در اپل پنسل 2 شباهت دارد.

علاوه بر این کیفیت صدا و قابلیت دستیار هوش مصنوعی سیری نیز در این هدفون بی سیم بهبود پیدا می‌کند. نسخه‌ دیگری از ایرپاد 2 به رنگ مشکی نیز عرضه خواهد شد اما مهمترین قابلیت تازه‌ این گجت شارژ بی سیم سریع خواهد بود.

ایرپاد 2

شایعات نشان می‌دهد که ایرپاد 2 قرار است از استاندارد Qi برای شارژ بی سیم بهره ببرد و سرعت شارژ نیز افزایش پیدا کند. افشاگری معروف با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر مدعی شده که استفاده از ویژگی جدید موجب می‌شود که خود ایرپاد و کیس آن طی مدت تنها ۱۵ دقیقه به طور کامل شارژ شوند.

برخی شایعات قبلی حاکی از این بود که کیس ایرپادها به لطف تکنولوژی شارژ بیسیم به کاربران آیفون امکان خواهد داد که در حین حرکت موبایل خود را شارژ نمایند.

ایرپاد 2

بر اساس گزارش‌های منتشر شده هزینه تولید کیس جدید ایرپاد بیشتر خواهد بود چرا که در ساخت آن از مدار ترکیبی (انعطاف پذیر-سخت) پیشرفته تر، لولای بهبودیافته برای پشتیبانی از طراحی جدید و مقاومت بیشتر در برابر حرارت استفاده خواهد شد.

به منظور بهینه سایز انتقال و کیفیت صدا ویژگی های بلوتوثی این گجت ها نیز دستخوش تغییر می شود. اپل برای آن دسته از کاربران که به دنبال صرف هزینه بیشتر برای خرید مدل های جدید نیستند امکان تهیه کیس به صورت جداگانه را فراهم خواهد کرد.

ایرپاد 2

انتظار می‌رود که اپل طی رویدادی در روز پنجم فروردین ماه، از ایرپاد 2 به همراه آیپد‌های سال ۲۰۱۹ رونمایی کند. علاوه بر این گجت‌ها قرار است آیپد مینی  5 نیز معرفی شود که در واقع همان آیپد مینی 4 به شمار می‌رود که تنها چیپست جدیدی برایش انتخاب شده و از لحاظ زبان طراحی تغییر خاصی نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی