ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی های تاشو
تکنولوژی

طرح‌های پشت‌پرده سامسونگ برای توسعه دو گوشی‌ تاشوی جدید

در حالی که هنوز میزان استقبال کاربران از موبایل های گرانقیمت گلکسی فولد و میت ایکس مشخص نشده، سامسونگ در حال توسعه دو مدل دیگر از گوشی های تاشو است. بلومبرگ به نقل از منابعی که ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۹

در حالی که هنوز میزان استقبال کاربران از موبایل های گرانقیمت گلکسی فولد و میت ایکس مشخص نشده، سامسونگ در حال توسعه دو مدل دیگر از گوشی های تاشو است.

بلومبرگ به نقل از منابعی که نخواسته اند نامشان فاش شود، از توسعه دو گوشی تاشوی متفاوت از مدل فولد خبر داده که یکی از آنها مثل لپ‌تاپ باز می شود و نسخه دیگر هم مشابه میت ایکس هواوی به سمت داخل تا می شود. سخنگوی سامسونگ در کره از واکنش به انتشار این خبر خودداری کرده است.

به گفته این منابع سامسونگ گوشی تاشویی که مثل لپ تاپ به صورت عمودی تا می شود را در پاییز یا زمستان سال آتی معرفی خواهد کرد و در حال حاضر روی بهینه سازی طراحی آن تمرکز کرده است. این گجت هم فعلا از نمایشگری در بدنه بیرونی برخوردار است اما اگر پنل بیرونی گلکسی فولد با ذائقه کاربران جور در نیاید، امکان حذف آن وجود دارد.میت ایکس

در صورت حذف نمایشگر بیرونی این گوشی از گلکسی فولد باریکتر خواهد بود. همچنین سامسونگ فناوری لازم برای تعبیه سنسور اثر زیر نمایشگر تاشوی این مدل را نیز در اختیار دارد.

کمپانی کره ای در عین کار روی مدل تاشو، بخشی از توانش را روی بهبود دوام نمایشگر گلکسی فولد متمرکز کرده است. صفحه نمایش این دستگاه پس از ۱۰ هزار بار باز و بسته شدن دچار چین خوردگی هایی می شود و سامسونگ حتی طرح هایی برای تعویض رایگان نمایشگر این دستگاه ها به عنوان خدمات پس از فروش روی میز دارد.

دلیل این مشکل لایه محافظی است که روی تاچ نصب شده است. برخی از شرکت کنندگان رویداد MWC دلیل نمایش گلکسی فولد در کیس محافظ را همین مساله می دانستند اما سامسونگ علت آن را جلب توجه بیشتر به پرچمدارهای سری گلکسی اس ۱۰ عنوان کرد.

 

تماشا کنید: نگاهی به قابلیت مالتی تسکینگ گلکسی فولد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی