ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

توییتر اپ twttr را برای بهبود گفتگو معرفی کرد

شبکه اجتماعی توییتر نمونه‌ی اولیه‌ای از اپ twttr را منتشر کرد که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، قابلیت‌های جدید را امتحان کرده و نظراتشان را ثبت کنند. جالب اینجاست که پیشتر Twttr نام اصلی شبکه اجتماعی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

شبکه اجتماعی توییتر نمونه‌ی اولیه‌ای از اپ twttr را منتشر کرد که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، قابلیت‌های جدید را امتحان کرده و نظراتشان را ثبت کنند. جالب اینجاست که پیشتر Twttr نام اصلی شبکه اجتماعی توییتر بوده است.

اپ twttr

به گزارش وبسایت Cnet این برنامه‌ پروتوتایپ توییتر قرار است که پیدا کردن مکالمات و شرکت در آنها را برای کاربران آسان کند تا افراد بیشتری بتوانند وارد صحبت‌های دهکده جهانی شده و نظر خود را به صورت عمومی اعلام کنند.

کاربران علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به این لینک در سایت توییتر و اعلام نام کاربری خود در این شبکه اجتماعی، در این برنامه اولیه ثبت نام کنند. توییتر پس از چند روز به ثبت نام کنندگان ایمیل می‌زند و به آنها اعلام می‌کند که جزو این برنامه محسوب می‌شوند یا خیر.

اپ twttr

پس از این اتفاق، برخی از کاربران انتخاب خواهند شد و مجبور خواهد بود برای حضور در شبکه اجتماعی توییتر از اپ twttr استفاده کنند. مت ناوارا که از مشاوران حوزه‌ی شبکه های اجتماعی محسوب می‌شود، از اسکرین شات‌هایی از ویژگی های تازه توییتر منتشر کرده تا کاربران از این قابلیت‌ها مطلع شوند.

این کمپانی، به دنبال این است که رنگ‌های متنوعی در پاسخ توییت‌های کاربر استفاده کند. بدین صورت که کاربر پس از انتشار پستی در توییتر، تمامی پاسخ‌ها را به رنگ خاکستری خواهید دید اما پاسخ دنبال کنندگانش به رنگ آبی نمایان می شود.

اپ twttr

علاوه بر این شبکه اجتماعی توییتر از این پس می‌خواهد حس و حال مکالمات را به محتوای پلتفرمش انتقال بدهد و به همین دلیل توییت‌ها و پاسخ‌ها در اپ twttr به شکل دایره‌ای نمایان خواهد شد تا به چت شباهت بیشتری پیدا کند.

این احتمال وجود دارد که بسیاری از این ویژگی‌های جدید به اپلیکشین رسمی توییتر اضافه شود. البته این مسئله به بازخورد مثبت یا منفی کاربران بستگی دارد و آمار اپ twttr در تصمیم گیری این شبکه اجتماعی نقش خواهد داشت. بنابراین اگر در این زمینه نظری دارید بهتر است سریعاً برای دریافت این اپ اولیه اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی