ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A90
تکنولوژی

احتمال عرضه یک پرچمدار ارزانتر از گلکسی S10e توسط سامسونگ

سر و صدای مربوط به پرچمدارهای سری گلکسی S10 خوابیده و در حالت عادی سامسونگ تا تابستان سال آینده پرچمدار دیگری معرفی نخواهد کرد؛ با این حال ظاهرا کمپانی کره ای یک پرچمدار غیر منتظره ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

سر و صدای مربوط به پرچمدارهای سری گلکسی S10 خوابیده و در حالت عادی سامسونگ تا تابستان سال آینده پرچمدار دیگری معرفی نخواهد کرد؛ با این حال ظاهرا کمپانی کره ای یک پرچمدار غیر منتظره دیگر هم در دست توسعه دارد.

این پرچمدار احتمالا به دوربین جهنده با قابلیت چرخش مجهز می‌شود

یک منبع آگاه حوزه فناوری اخیرا مدعی شده که گلکسی نوت ۱۰ تنها پرچمدار سال ۲۰۱۹ سامسونگ نخواهد بود و این شرکت یک موبایل مقرون به صرفه را در همین سطح روانه بازار خواهد کرد. این گوشی با پردازنده اسنپدراگون و قیمتی کمتر از گلکسی S10e به دست کاربران می رسد.

این مدل خاص احتمالا عضو سری های گلکسی اس یا نوت نیست و به عنوان گلکسی A90 عرضه می شود. یکی از شاخص ترین ویژگی های بالقوه این موبایل مجهز شدن به دوربین جهنده ۴۸ مگاپیکسلی است که پس از خروج از بدنه امکان چرخاندن آن به جهات مختلف و ثبت تصاویر عادی یا سلفی وجود دارد. در صورتی که این شایعه حقیقت داشته باشد شاهد تحول قابل توجهی در کیفیت تصاویر سلفی سری گلکسی خواهیم بود. گلکسی A90

کمپانی کره ای برای کاهش قیمت گلکسی A90 احتمالا از تعبیه پنل پشتی شیشه ای و نمایشگر اولد خودداری کرده و به متریال پلاستیک و پنل ارزانتر LCD بسنده خواهد کرد. از دیگر گمانه زنی های پیرامون این گوشی باید به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، ۸ گیگابایت رم، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و طراحی گرادیان اشاره کرد که رنگ آن بسته به زاویه دید کاربر تا حدودی تغییر خواهد کرد.

در صورتی که این شایعه به حقیقت بپیوندد بازارهای در حال توسعه نظیر هند، چین و حتی ایران شاهد رقابت گسترده تری بین شیائومی، اوپو، هواوی و سامسونگ خواهد بود که در نهایت به سود کاربر نهایی تمام می شود.

 

تماشا کنید: قابلیت تشخیص چهره گلکسی اس 10 به آسانی فریب می‌خورد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی