ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرپاد 2019 با کیس شارژ بدون سیم معرفی شد

ساعاتی پیش اپل رسما از نسل دوم ایرپاد پرده برداشت که شامل شارژر بدون سیم و چیپ H1 می‌شود که عمر باتری را افزایش داده و استفاده از سیری را بدون فشار دادن دکمه‌ای میسر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۸

ساعاتی پیش اپل رسما از نسل دوم ایرپاد پرده برداشت که شامل شارژر بدون سیم و چیپ H1 می‌شود که عمر باتری را افزایش داده و استفاده از سیری را بدون فشار دادن دکمه‌ای میسر می‌کند.

این شارژر جدید بی سیم با استاندارد شارژ Qi کار می‌کند. این موضوع به این معنا است که حال می‌توانید با استفاده از اکثر شارژرهای بدون سیم موجود در بازار ایرپاد خود را شارژ کنید. جدا از این موارد، ایرپاد جدید شباهت بسیار زیادی به نسل اول خود داشته و تنها یک چراغ LED کوچک که عمر باتری را به تصویر می‌کشد آن را متمایز می‌کند.

ایرپادز

اپل می‌گوید چیپ جدید H1 ویژگی‌های جدیدی نسبت به چیپ پیشین یعنی W1 دارد. برای نمونه، اپل می‌گوید که با ایرپاد جدید تا بیشتر از ۵۰ درصد زمان بیشتری را نسبت به گذشته می‌توانید مکالمه کنید. جالب است بدانید چیپ‌ H1 اولین چیپ‌های هدفون‌ تولید شده توسط اپل هستند و این کمپانی چیپ‌های سری W را از خط تولید ساعت‌های هوشمند اپل قرض گرفته بود.

البته مانند نسل گذشته با یک بار شارژ کامل ایرپاد جدید می‌توان تنها به ۵ ساعت موسیقی گوش داد و هنوز خبری از رنگ سیاه این محصول در دسترس نیست. در ضمن همچنان نبود تکنولوژی حذف نویز فعال در این محصول احساس می‌شود.

ایرپاد جدید همراه کیس شارژ بدون سیم در زمان عرضه ۱۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و مدل استاندارد آن را هم می‌توانید با ۱۵۹ دلار خریداری کنید. لازم به ذکر است که کیس شارژ بدون سیم این محصول جداگانه و با قیمت ۷۹ دلار قابل تهیه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی