ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سلام ۹۸

اردیبهشت ماه دیجیاتو تولد ۵ سالگی خود را جشن می گیرد و این چهارمین تبریک عیدی است که برای شما می نویسم. ۹۷ سال آسانی نبود؛ همگی روزهای پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و لحظات ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۲:۳۸

اردیبهشت ماه دیجیاتو تولد ۵ سالگی خود را جشن می گیرد و این چهارمین تبریک عیدی است که برای شما می نویسم.

۹۷ سال آسانی نبود؛ همگی روزهای پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و لحظات را گاهی امیدوار و گاهی ناامید سپری کردیم. اما خبر خوب اینکه قطار زندگی در حرکت است و همیشه می توان به طلوع چشم داشت.

در سال گذشته تیم دیجیاتو (که ای کاش می توانستم از تک تک آن ها در اینجا نام ببرم) تمام تلاشش را به کار بست تا بهترین کیفیت ممکن را برای مخاطبانش به ارمغان آورد. تعداد مقالات منتشر شده در دیجیاتو اکنون به بیش از ۶۵ هزار رسیده و تحریریه با فعالیت در ۲ شیفت کاری و حتی روزهای تعطیل، آخرین رویدادهای دنیای تکنولوژی، علم، بازی و خودرو را در سریع ترین زمان ممکن به اطلاع شما می رساند.

از سوی دیگر روزیاتو نیز به عنوان سایت خواهر دیجیاتو، با تنوع بالایی مطالب حوزه سبک زندگی را به انتشار می رساند و اکنون موفق شده به بازدید ماهانه بیش از ۳ میلیون کاربر دست پیدا کند. در سال گذشته همچنین پروژه تولد عضو جدید خانواده دیجیاتو نیز کلید خورد و تیمی جوان و پرانرژی گرد هم آمدند تا یکی از محبوب ترین بخش های کنونی سایت را هویتی جدید بخشند و رسانه ای تخصصی را در سال ۹۸ رقم زنند.

سال ۹۸ سالی سرنوشت ساز برای بسیاری از کسب و کارهای ایرانی خواهد بود. همه شرکت ها (از جمله رسانه ها) باید مسیر درآمدی و توسعه خود را متحول کنند تا بتوانند از امواج متلاطمی که انتظارشان را می کشند، به سلامت عبور کنند. بر همین اساس دیجیاتو نیز مجبور است رسانه ای قدرتمندتر و متعهدتر به خانواده اش (شما و تیمش) باشد.

در طی سال های اخیر رابطه ای دو طرفه با یکدیگر داشتیم، شما انرژی بخش قلم هایمان بودید و ما نیز عاشقانه برایتان می نوشتیم. اما در سال ۹۸ کفه این ترازو به سمت شما بیشتر سنگینی می کند. در سالی که ممکن است سختی های بسیاری داشته باشد، این شما هستید که تعیین می کنید دیجیاتو، رسانه محبوب شما خواهد بود یا نه.

پس مثل همیشه با بازخورد هایتان در کنارمان باشید، اشتباهاتمان را گوشزد کنید و کمک کنید مسیری که ۵ سال پیش آغاز کردیم را با قدرت ادامه دهیم. ما نیز متعهد می شویم فارغ از هرگونه سختی و دشواری، تمام تلاشمان را بکنیم تا رسانه محبوبتان باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۲ فروردین ۱۳۹۸

    سلام. لطفاً در سال جدید بخش نظرات سایت را به روز رسانی کنید. مرتب کردن کامنت ها بر اساس بیشترین لایک و نوتیفیکیشن پاسخ کامنت ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی