ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اوپو A7n معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با چیپست مدیاتک و قیمت 220 دلاری

اوپو A7n امروز در کشور چین و بدون تشریفات خاص معرفی شد و به عنوان میان رده ای با طراحی مدرن و مشخصات قابل توجه در کنار قیمت رقابتی، بازار کشورهای در حال توسعه را ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۲

اوپو A7n امروز در کشور چین و بدون تشریفات خاص معرفی شد و به عنوان میان رده ای با طراحی مدرن و مشخصات قابل توجه در کنار قیمت رقابتی، بازار کشورهای در حال توسعه را هدف قرار داده است.

محصول مورد بحث از یک نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن 1520 در 720 و نسبت ابعاد 19:9 بهره مند بوده که 88.3 درصد از پنل جلوی دستگاه را پوشش داده و در قسمت بالای آن شاهد یک بریدگی قطره ای برای قرارگیری دوربین سلفی هستیم.

اوپو A7n از پورت‌های استاندارد میکرو USB و جک 3.5 میلیمتری هدفون برخوردار است

از نظر سخت افزار داخلیی، اوپو A7n با یک پردازنده هشت هسته ای مدیاتک Helio P35 (کد MT6765) و چیپ گرافیک IMG GE8320 در کنار 4 گیگابایت رم، به راحتی از پس امور روزمره و بازی های متوسط برآمده و حافظه داخلی 64 گیگابایتی آن که از طریق درگاه اختصاصی کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت دیگر ارتقا پیدا می کند، خیال کاربران را از فضای ذخیره سازی راحت خواهد کرد.

اوپو A7n

برای ثبت عکس و فیلم نیز محصول جدید اوپو به یک ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی مجهز شده که با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی (گشودگی دهانه f/2.2) و حسگر عمق سنج 2 مگاپیکسلی، توانایی ضبط ویدیوهای تایم لپس را هم دارد. در بریدگی نمایشگر نیز شاهد حضور دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی هستیم که از گشودگی دهانه f/2.0 برخوردار بوده و از حالت عکاسی پرتره پشتیبانی می کند.

در زمینه ارتباطات، اوپو A7n از قابلیت های استانداردی مانند پشتیبانی از شبکه 4G LTE، وای فای، بلوتوث نسخه 4.2، NFC، پورت Micro-USB با پشتیبانی از OTG و جک 3.5 میلیمتری هدفون برخوردار بوده و یک اسکنر اثر انگشت نیز در پنل پستی آن تعبیه شده است.

گفتنی است میان رده جدید اوپو با باتری 4230 میلی آمپر ساعتی، اندروید 8.1 اوریو و قیمتی در حدود 222 دلار، ابتدا به بازار چین عرضه می شود و احتمالاً در ماه های بعد به سایر بازارها راه خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • FarzinFaria
    FarzinFaria | ۱۴ فروردین ۱۳۹۸

    محصولات اوپو یه عیبی ک دارند اینه که به جز پرچمداراش هیچ کدوم از بقیه محصولاتش پورت تایپ سی ندارند،نمیدونم شاید بخاطر فناوری شارژ سریعشه ک ازین پورت تو‌محصولاتش استفاده نمیکنه

مطالب پیشنهادی