ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گلکسی A80 با دوربین چرخنده 48 مگاپیکسلی معرفی شد

سامسونگ در مراسمی که دقایقی پیش در بانکوک تایلند برگزار شد از تازه ترین گوشی میان رده خود به نام گلکسی A80 رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی A80 را می توان نمونه کاملی از زبان طراحی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۷

سامسونگ در مراسمی که دقایقی پیش در بانکوک تایلند برگزار شد از تازه ترین گوشی میان رده خود به نام گلکسی A80 رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی A80 را می توان نمونه کاملی از زبان طراحی جدید سامسونگ دانست که برای دنیای مدرن طراحی شده است، ضمن اینکه قابلیت های جالبی هم در آن دیده می شود.

یکی از نکات برجسته گلکسی A80 قابلیت چرخش دوربین اصلی آن است. این دوربین با مکانیسم موتوری بیرون آمده و با سیستم فنری تا 180 درجه می چرخد تا به سمت کاربر قرار می گیرد، یعنی شما می توانید از دوربین اصلی آن برای ثبت سلفی استفاده کنید و از کیفیت کم نظیری بهره مند شوید.

سامسونگ در گلکسی A80 از سنسوری با بیشترین رزولوشن در بین کهکشانی های خودش استفاده کرده، یعنی یک سنسور 48 مگاپیکسلی با ضریب اف 2.0 که عکس های فوق العاده ای را نوید می دهد. در کنار این دوربین شاهد یک حسگر 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض هستیم که میدان دید 123 درجه ای را پوشش می دهد. این حسگر برای ثبت منظره یا سلفی های دست جمعی به کمک شما می آید.

دوربین اصلی گلکسی A80 از فناوری لرزشگیر پیشرفته Super Steady بهره می برد که قبلاً در پرچمدار اخیر این شرکت یعنی گلکسی اس 10 با آن آشنا شده بودیم. سنسور ثانویه ToF سه بعدی هم امکان ثبت پرتره با پس زمینه محو یا به قول سامسونگ، قابلیت Live Focus را هم برای عکس ها و هم برای ویدیوها در اختیار شما می گذارد.

با استفاده از این مکانیسم جدید برای دوربین، دیگر نیازی به دوربین سلفی جداگانه و ایجاد بریدگی یا حفره داخل نمایشگر دیده نمی شود. بدین ترتیب یک نمایشگر 6.7 اینچی کامل با رزولوشن فول اچ دی پلاس (2400×1080 پیکسل) در این گوشی به کار رفته، ضمن اینکه حسگر اثر انگشت هم زیر نمایشگر تعبیه شده است.

سامسونگ گلکسی A80 با فریم فلزی و بدنه شیشه ای به باتری 3700 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و فناوری شارژ سریع 25 واتی هم دارد، اما از شارژ وایرلس بی بهره است. پردازنده 8 هسته ای، 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم از توان سخت افزاری بالای این گوشی خبر می دهند، هرچند خبری از درگاه کارت حافظه نیست.

گلکسی A80 در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی و با قیمت احتمالی 650 یورو برابر با 730 دلار به زودی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • rezaei64
    rezaei64 | ۲۲ فروردین ۱۳۹۸

    ما نفهمیدیم بالاخره. گلمسی A80 رونمایی شده یا A90????

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۲۲ فروردین ۱۳۹۸

    بابا مسخرمون کرده من خودم طرفتار سامسونگ هستم ولی ناموسن قیمتش اندازه پرچم دار ها هست البته قدرتش هم اندازه پرچم داره ها هست ولی چون بهش میگن میان رده نباید انقدر گرون میکردنش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی