ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مانیتورهای سری ConceptD ایسر در مدل‌های ویژه طراحی و بازی معرفی شدند

در کنار دیگر محصولات سری ConceptD، ایسر از ۲ مانیتور حرفه‌ای CM7271K و CP7231K رونمایی کرده است. ConceptD CP7271K از صفحه‌نمایشی ۲۷ اینچی با رزولوشون 4K UHD بهره می‌برد که از استاندارد پانتون نیز پشتیبانی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۰

در کنار دیگر محصولات سری ConceptD، ایسر از ۲ مانیتور حرفه‌ای CM7271K و CP7231K رونمایی کرده است.

ConceptD CP7271K از صفحه‌نمایشی ۲۷ اینچی با رزولوشون 4K UHD بهره می‌برد که از استاندارد پانتون نیز پشتیبانی می‌کند. در مقابل، CM7231K هم مجهز به صفحه نمایشی ۳۲ اینچی با نرخ رفرشی سریع است.

جدا از آن که هر دو مانیتور ذکر شده از ۹۹ درصد طیف رنگی RBB پشتیبانی می‌کنند، تفاوت‌های چشم‌گیری میان آن دو وجود دارد. ایسر ادعا می‌کند CM7231K گزینه مناسب‌تری برای طراحان دو بعدی خواهد بود و تکنولوژی Mini LED این محصول حسابی به کار افرادی که با طراحی گرافیکی سر و کار دارند خواهد آمد. در ضمن پشتیبانی از استاندارد DisplayHDR 1000 از دیگر ویژگی‌های این مانیتور محسوب می‌شود. این محصول به ۲ پورت Thunderbolt 3، چهار پورت HDMI 2.0 و دیسپلی‌پورت ۱.۲ هم مجهز شده است.

از سوی دیگر، ConceptD CP7271K بیشتر به درد طراحان سه بعدی خواهد خورد. ایسر اعلام کرده که پنل این مانیتور رنگ‌های سینمایی و کنتراست درخشان‌تری را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. این مانیتور از تکنولوژی‌ G-Sync Ultimate پشتیبانی کرده و  از استاندارد DisplayHDR 1000 هم بهره‌مند است.

از این موضوع نباید غافل شد که ویژگی‌های ذکر شده، ConceptD CP7271K را به گزینه مناسبی برای گیمرها هم تبدیل خواهد کرد. نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که در Cp72721K می‌توانید آن را پیدا کنید. پورت HDMI 2.0، دیسپلی‌پورت ۱.۴ و ۴ خروجی USB 3 در پشت این دستگاه تعبیه شده‌اند. جدا از این موارد، در هر ۲ مانیتور ذکر شده ۲ اسپیکر ۳ واتی تعبیه شده است.

ConceptD CP7271K با نمایشگری ۲۷ اینچی، قیمتی معادل ۲ هزار دلار آمریکا خواهد داشت و CM7271K نیز با قیمتی ۳ هزار دلاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۳ فروردین ۱۳۹۸

    آقا شایان این چیزا رو نشون ما میدی تشنه میشیم. اینکارو با ما نکن?

مطالب پیشنهادی