ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نبرد کیتانا با D’Vorah در تریلر جدید مورتال کامبت 11 [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از مورتال کامبت 11 منتشر شده که مبارزه‌ی بین کیتانا و D'Vorah را نشان می‌دهد. اولین نکته‌ای که در این تریلر خودنمایی می‌کند، تغییر ظاهر کیتانا نسبت به نسخه‌های پیشین مورتال کامبت است. ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

تریلر جدیدی از مورتال کامبت 11 منتشر شده که مبارزه‌ی بین کیتانا و D'Vorah را نشان می‌دهد.

اولین نکته‌ای که در این تریلر خودنمایی می‌کند، تغییر ظاهر کیتانا نسبت به نسخه‌های پیشین مورتال کامبت است. به طور کلی، این تغییر ظاهر در اکثر کاراکترهای این قسمت مشاهده می‌شود. در نتیجه، شخصیت‌ها بیشتر از گذشته در ظاهر، بعد انسانی دارند و همین قضیه حال و هوای بازی را نسبت به نسخه‌های پیشین مورتال کامبت متفاوت کرده است.

البته سبک مبارزه‌ کیتانا تفاوت زیادی با گذشته ندارد. او مانند قسمت‌های پیشین یکی از مبارزان سریع مورتال کامبت محسوب می‌شود و چه از راه دور چه از نزدیک می‌تواند ضربات متعددی را به حریف وارد کند. در مقابل، D'Vorah که برای اولین بار در سری مورتال کامبت حاضر شده، سبک مبارزه‌ی آهسته‌تری دارد. برای مثال، او قادر به احضار حشره‌ای غول آسا است که می‌تواند برای مدتی جای D'Vorah را در میدان مبارزه بگیرد.

جدا از همه این موارد، تریلر جدید مورتال کامبت 11 بار دیگر ثابت می‌کند که با سینمایی‌ترین قسمت از این فرنچایز طرف هستیم؛ به طوری که بخش زیادی از مبارزات بازی‌ هم به نمایش صحنه‌های سینمایی خواهد گذشت.

البته سینمایی‌تر شدن مورتال کامبت 11 به معنای ساده‌تر بودن مبارزات آن نسبت به گذشته نیست و سازندگان بازی در استودیو ندرلرم سعی کرده‌اند تا عنصر استراتژی را بیشتر از همیشه وارد مبارزات بازی کنند. برای مثال مبارزی که بیشتر جان خود را از دست داده می‌تواند با زدن همزمان دو دکمه، ضربات متعددی را به حریف وارد کرده تا وضعیت مبارزه دوباره متعادل شود.

مورتال کامبت 11 در تاریخ ۳ اردیبهشت برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. پیش از این هم تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این عنوان منتشر شده بود که از اینجا به آن دسترسی خواهید داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی