ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی پی ۳۰ پرو
تکنولوژی

پی ۳۰ پرو در برابر خراش، آتش و فشار چقدر تاب می‌آورد؟ [تماشا کنید]

هواوی پی ۳۰ پرو پرچمداری است که با تمرکز بر دوربین و سخت افزار قدرتمند طراحی شده و حالا کانال یوتیوبی JerryRigEverything با پیاده سازی تست های خراش، شعله آتش و خمش نشان داده که این ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

هواوی پی ۳۰ پرو پرچمداری است که با تمرکز بر دوربین و سخت افزار قدرتمند طراحی شده و حالا کانال یوتیوبی JerryRigEverything با پیاده سازی تست های خراش، شعله آتش و خمش نشان داده که این پرچمدار چشم نواز در زمینه مقاومت فیزیکی هم حرف های زیادی برای گفتن دارد.

«زک»، کارشناس کانال محبوب JerryRigEverything یکی از معدود کسانی است که عرضه گوشی های جدید را با تلاش برای منهدم کردن آنها جشن می گیرد. او این‌بار سراغ یکی از بهترین گوشی های سال رفته: هواوی پی ۳۰ پرو.

بدنه ای این دستگاه به صورت ساندویچی از شیشه ساخته شده و طرفین آن را فریم باریکی از آلومینیوم فراگرفته است. این بدنه مقاومت خوبی در برابر خراش از خود نشان می دهد و تا سطح ۶ اثری از خط روی آن به چشم نمی خورد. تلاش زک برای از کار انداختن سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر با ایجاد خط و خش روی سطح صفحه هم راه به جایی نمی برد.

فریم آلومینیومی اما در برابر تیغ تیز زک توان مقاومت ندارد و به آسانی آثار خراش روی آن به جا می ماند. هرچند بدنه پرچمدار جدید هواوی نسبت به نسل های قبل مقاومت بالایی دارد اما افزایش سطح شیشه ای بدنه ممکن است آنرا در برابر سقوط از ارتفاع آسیب پذیر سازد.

در تست مقاومت برابر شعله مستقیم آتش هم مثل بسیاری از گوشی های دیگر ابتدا لکه ای روی صفحه پی ۳۰ پرو ظاهر می شود اما پنل به سرعت به حالت عادی برمی گردد.

دو پرچمدار قبلی هواوی یعنی میت ۲۰ پرو و پی ۲۰ پرو در تست خمش تا حدودی ناموفق بودند اما پی ۳۰ پرو حتی در این تست هم کاملا سربلند ظاهر می شود که از پختگی کامل طراحان و مهندسان هواوی حکایت دارد. پشتیبانی از استاندارد IP68  هم خیال کاربر را از بابت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد غبار راحت می سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی