ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی مجهز به 5G اچ تی سی
تکنولوژی

گوشی مجهز به 5G اچ تی سی در راه است

با وجود فروخته شدن بخش موبایل اچ تی سی به گوگل، این شرکت به تولید تلفن های هوشمند ادامه خواهد داد. با اینکه این شایعه هنوز به تایید شرکت مورد بحث در نیامده اما دی ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۹

با وجود فروخته شدن بخش موبایل اچ تی سی به گوگل، این شرکت به تولید تلفن های هوشمند ادامه خواهد داد. با اینکه این شایعه هنوز به تایید شرکت مورد بحث در نیامده اما دی ماه گذشته بود که اخباری مبنی بر عرضه یک گوشی مجهز به 5G از سوی اچ تی سی در نیمه دوم سال جاری منتشر شد.

حال به نظر میرسد این اخبار از صحت نسبی برخوردارند؛ اخیرا کارمندان وبلاگ AndroidSoul در بلوتوث لانچ استودیو، (نهادی که تمام دستگاه هایی که از قابلیت بلوتوث پشتیبانی میکنند را پیش از عرضه تایید میکند) رد پای این گوشی را یافته اند.

این محصول اچ تی سی با کد 2Q6U در تاریخ 31 فروردین به لیست این محل اضافه شده بود. این خبر تاییدی است بر افشاگری اخیر «ایوان بلاس» که اشاره کرده بود اچ تی سی در حال کار روی یک گوشی مجهز به 5G با  همین شماره مدل است.

گوشی مجهز به 5G اچ تی سی
اچ تی سی در صورت عرضه چنین دستگاهی رقابت سختی پیش رو خواهد داشت

اکنون نیز کشف شدن چنین مدارکی در این مرجع تاییدی است بر شایعاتی که اخیرا منتشر شده بود. اما متاسفانه بجز اشاره به در حال انجام بودن این پروژه و بهرمندی آن از 5G، از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند سخنی به میان نیامده است.

از طرف دیگر اگر اچ تی سی واقعا برای عرضه یک گوشی مجهز به 5G در نیمه دوم سال جاری برنامه ریزی کرده باشد با توجه به زمانبندی ال جی و سامسونگ برای عرضه محصولی مشابه در همین بازه ی زمانی، رقابت بسیار سختی پیش رو خواهد داشت.

بنظر میرسد امسال شاهد عرضه دستگاه های مجهز به 5G زیادی باشیم. سامسونگ نیز در رونمایی از محصولات سری گلکسی اس 10 خود از یک مدل با پشتیبانی نسل پنجم شبکه موبایل پرده برداشت.

انتظار میرود در سالهای آینده شاهد حضور این تکنولوژی در ایران نیز باشیم. کما اینکه معاون فنی اپراتور همراه اول اواخر سال گذشته بود که اعلام کرد تا سال 1400 5G در شهرهای بزرگ کشور در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohammad ghorbani
    mohammad ghorbani | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

    من از طرفداران اچ تی سی بودم. Evo 3d اولین گوشی بود و بعد ۲ مدل دیگه و آخرین گوشی one ME بود.
    اچ تی سی عملا خیلی خراب کرد! از نظر سیستم عامل شدیدا ایراد داره و نسبت به گوشی های هم رده از نظر سخت افزاری خیلی داغ میکنه، هنگ میکنه و....
    هیچ جا پیدا نکردم رام رسمی روش فلش بزنن و کلا حتی یک دونه آپدیت هم برای اندرویدش نیمد! خودم هم میخواستم فلش کنم کلا درایور این گوشی رو نمیشناخت، با پشتیبانی چت کردم گفت گوشی تو مال خاورمیانه میشه باید از اونجا پشتیبانی بگیری و کلا پشتیبانی خاورمیانه انلاین نمیشه!!!!
    عملا من یکی هیچ وقت دیگه اچ تی سی نمیخرم. به نظرم باز سامسونگ بهتر هست، هوآوی هم دارم خوبه ولی کلا دیگه با این وضعیت دلار نمیشه روی عشق به یک برند رفت خرید کرد! باید واقعا منطقی دید.

    • Abolfazl Mandi
      Abolfazl Mandi | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

      منم از طرفدارای اچ تی سی بودم ، اینجورم که شما میگی نیس
      همون evo 3d که میگی کلی رام داره با این که ماله سال ۲۰۱۰ هستش بقیه ی گوشی هاشم کاستوم رام فراوون داره
      حالا شاید به طور رسمی بعضی از گوشی هاشو آپدیت نکنه ولی خودت اگه اینکاره باشی کاستوم رام زیاد هس واسشون
      مشکل داغ شدنو غیره هم زیاد ندارن همه یه گوشی ها همینجورن
      تنها مشکل htc به نظرم قیمتش بود که یکم بالاتر از رقبای چینیش بود
      میتونس قیمتاشو رقابتی کنه از صفحه امولد استفاده کنه و از ظرفیت باطریه بیشتری واسه گوشیاش استفاده کنه ، با طراحی خوبی که داشتن گوشی هاش دوباره میومد رو اوج ولی حیف ...

مطالب پیشنهادی