ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ فورتنایت با چاشنی اونجرز

پارسال در همین روزها که اونجرز اینفینیتی وار اکران شد، اپیک گیمز هم به استقبال فیلم رفت و رویدادی کوتاه مدت برای فورتنایت برگزار کرد. در این رویداد دستکش بی‌نهایت به بازی اضافه شده بود ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

پارسال در همین روزها که اونجرز اینفینیتی وار اکران شد، اپیک گیمز هم به استقبال فیلم رفت و رویدادی کوتاه مدت برای فورتنایت برگزار کرد. در این رویداد دستکش بی‌نهایت به بازی اضافه شده بود و بازیکن‌ها با پیدا کردن آن می‌توانستند تبدیل به تانوس (شخصیت منفی فیلم) بشوند و از قدرت‌هایش استفاده کنند.

یک سال از این اتفاقات می‌گذرد و از دو روز پیش، اکران قسمت جدید اونجرز با نام «انتقام جویان: پایان بازی» (Avengers: Endgame) آغاز شده است. نکته اینجاست این‌بار نیز اپیک گیمز بیکار ننشسته و در یک همکاری دوباره با دیزنی و مارول، رویدادی اونجرزی را برای بازی محبوبش تدارک دیده که تفاوت‌های زیادی با رویداد سال گذشته دارد.

در حالت گیم‌پلی جدید فورتنایت، بازیکن‌ها به دو تیم تانوس و ابرقهرمانان تقسیم می‌شوند. تیم تانوس باید نقشه را گشته و هر شش سنگ دستکش بی‌نهایت را پیدا کند، تیم ابرقهرمانان نیز وظیفه دارد تا جلوی آن‌ها را گرفته و همه‌شان را بکشد. شاید مهمترین ویژگی که این رویداد را جذاب‌تر کرده، حضور اسلحه‌های قهرمانان اونجرز است.

بازی انتقامجویان

تبر ثور، سپر کاپیتان آمریکا، دستکش‌های مرد آهنی، کمان هاوک و دیگر تجهیزات شخصیت‌های مارول در بازی حضور داشته و می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. بد نیست بدانید این رویدادها همگی تاریخ مصرف دارند و بعد از مدتی سازنده محتویات آن‌ها را از ساخته‌اش پاک می‌کند. بنابراین اگر فورتنایت با چاشنی اونجرز می‌خواهید، بهتر است هر چه زودتر به سراغ بازی بروید.

در کنار فورتنایت، بالاخره جزییات جدیدی از ماریو کارت تور منتشر شد. خبر خوب اینجاست که بتای خصوصی بازی در بازه زمانی ۲۲ می تا ۴ ژوئن (از ۱ تا ۱۴ خرداد) برگزار می‌شود و خبر بد هم این است که تنها ساکنین آمریکا و ژاپن می‌توانند در این بتای خصوصی ثبت‌نام کنند. شاید بشود با استفاده از نرم‌افزار تغییر آی‌پی ثبت نام‌ کرد، اگر خواستید شانس‌تان را امتحان کنید به این آدرس بروید.

Rival Stars Horse Racing

  • بازی آنلاین است

Rival Stars Horse Racing بدون داشتن داستانی تاثیرگذار، تجربه‌ای احساسی را ارائه می‌دهد. آن‌ هم به‌خاطر توجهی که سازنده روی تک تک بخش‌ها گذاشته تا بازی آن حس و حال بازگشت به مزرعه قدیمی و شرکت در مسابقات اسب‌سواری برای زنده کردن دوباره نام خانوادگی را به بازیکن القا کند.

بازی اسب سواری Rival Stars از دو بخش تشکیل شده: جایی که مسابقه می‌دهید و جایی که خودتان را برای مسابقه آماده می‌کنید. قسمت دوم مربوط به پرورش اسب‌ها، خریدن اسب‌های جدید یا حتی ارتقا ساختمان‌ها می‌شود و در مسابقات نیز مشابه رقابت‌های واقعی باید با استفاده درست از انرژی اسب رتبه اول را به دست بیاورید.

Rival Stars Horse Racing

Rival Stars Horse Racing

سازنده: PIKPOK قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1200 / 749.58 مگابایت زبان:

Rumble Stars

  • بازی آنلاین است

قبلا هم به Rumble Stars پرداخته‌ایم و علت اینکه بازی در هفت سنگ امروز حضوری دوباره داشته، به‌خاطر انتشار جهانی آن است. ساخته جدید سازندگان بدلند را می‌توانیم ترکیب کلش رویال و فوتبال بنامیم. زمین بازی به دو قسمت تقسیم شده و هر مسابقه بازیکن‌ها باید با کارت‌هایی که دارند به حریف گل بزنند. هر کسی که بتواند در سه دقیقه نهایت سه گل بزند، بازی را می‌برد. اگر هم تا پایان این زمان مسابقه با نتیجه مساوی به پایان رسید، کار به وقت‌های تلف شده کشیده می‌شود.

Rumble Stars

Rumble Stars

سازنده: Frogmind قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 102.9 / 79 مگابایت زبان:

Hammering

  • بازی آفلاین است

شاید «مدرن شده تتریس» بهترین توصیفی باشد که بتوانیم برای Hammering به‌کار ببریم. بازی روند ساده‌ای دارد؛ محیط از چند خانه مربعی شکل تشکیل شده و بازیکن باید با استفاده از چکش، اشکالی که پایین صفحه نشان داده می‌شود را روی همین مربع‌ها پیاده کند. مشخصا وقت‌هایی هم که دیگر فضا برای ساخت اشکال جدید ندارید، بازی را خواهید باخت. برای کسانی که به دنبال یک پازل سخت هستند، Hammering می‌تواند سرگرم کننده باشد.

Hammering : Block Puzzle

Hammering : Block Puzzle

سازنده: 111% قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 126.1 / 32 مگابایت زبان:

Smite Blitz

  • بازی آنلاین است

Smite Blitz جدیدترین پورت از یک بازی معروف کامپیوتری است؛ Smite برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و با وجود اینکه سبکی شبیه به DOTA و League of Legends داشت ولی توانست طرفداران زیادی پیدا کند. البته برخلاف نسخه پلتفرم‌های خانگی سازنده برای Smite Blitz راهی متفاوت را پیش گرفته و این‌بار با اثری نقش‌آفرینی کارتی طرف هستیم. در بازی هر مرحله از بین خدایان اساطیر اسکاندیناوی می‌توانید یک گروه را انتخاب کرده و به جنگ با دشمنان بروید.

Smite Blitz

Smite Blitz

سازنده: Hi-Rez Studios قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 649.31 مگابایت زبان:

Bombastic Brothers – Top Squad

  • بازی آنلاین است

برای آن‌هایی که به دنبال تجربه‌های نوستالژی هستند، Bombastic Brothers یکی از گزینه‌های جدیدی است که نباید از دست داد. مشابه شوترهای دو بعدی قدیمی، در Bombastic Brothers نیز باید به دل دشمنان رفته و با اسلحه‌های مختلف آن‌ها را از پا در بیاورید. در این بین نیز می‌توان در رقابت‌های چند نفره توانایی‌هایتان را با بقیه بازیکن‌ها بسنجید. با توجه به سابقه ناشر، احتمالا به زودی شاهد نسخه اندروید هم خواهیم بود.

Bombastic Brothers – Top Squad

Bombastic Brothers – Top Squad

سازنده: My.com B.V قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 385.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • mahdi_asdn
    mahdi_asdn | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    دو سه هفته هس بازیا همه مزخرفن

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    همه بازی های خوبشون رو آماده کردن برای عرضه تو تابستون که این خوب نیست

    • mahdi_asdn
      mahdi_asdn | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

      مث قضیه بتلفیلد میشه. تو رد دد و کالاف گم شد

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

    جالب نیستند ..خیلی وقته یه بازی خفن نیومده واسه اندروید ..
    اینساید رو چرا واسه اندروید منتشر نکردند ? تو کفش موندیم

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

    ای کاش این همه در مورد فورت حرف زدین میگفتن بازی رو موبایل پیشرفت هم داشته یا نه خودم خیلی دوست دارم بدونم اخر کنترلش بهتر شد یا نه یا مثلا رو اندروید رو گوشی های جدید هم ساپورت میکنه یا نه مثلا الان رو میان رده های که ۴ گیگ رم دارن

    • irvani mohsen
      irvani mohsen | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

      کنترلش با گوشی سخته و هنوز خوب نشده .متاسفانه فقط برای مدل های پرچمدار در دسترس هست ولی تو گوگل سرچ کنی میشه پیدا کرد و با ترفندی بازی کرد

مطالب پیشنهادی