ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رمزارز
تکنولوژی

سامسونگ احتمالا در پی ایجاد یک رمزارز اختصاصی است

سامسونگ بعد از ارائه کیف پول مجازی در گلکسی اس 10 ظاهرا در حال توسعه یک شبکه بلاکچین و توکن رمزارز است. وب سایت Coindesk به نقل از یک منبع ناشناس مرتبط با این پروژه مدعی شده بخش ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

سامسونگ بعد از ارائه کیف پول مجازی در گلکسی اس 10 ظاهرا در حال توسعه یک شبکه بلاکچین و توکن رمزارز است.

وب سایت Coindesk به نقل از یک منبع ناشناس مرتبط با این پروژه مدعی شده بخش اختصاصی بلاکچین کمپانی کره ای به دنبال ارائه رمزارزی به نام Samsung Coin است، اما هنوز مسیر دقیقی برای این برنامه مشخص نشده است.

به نظر می رسد رمزارز سامسونگ بر پایه اتریوم توسعه داده خواهد شد. اتریوم پلتفرمی ست که توسعه توکن رمزارز های اختصاصی را به سادگی ممکن می سازد، بنابراین احتمالا سیستم بلاکچین مورد استفاده در گلکسی اس 10، مقدمه ای برای عرضه پول مجازی سامسونگ باشد.

 

رمزارز

در مورد اینکه آیا  Samsung Coin برای عموم در دسترس خواهد بود یا اینکه فقط بر روی یک بستر خصوصی بلاک چین اجرا خواهد شد، اطلاع دقیقی در دست نیست. اما منبع این خبر گفته که احتمالا این سیستم ترکیبی از بلاکچین خصوصی و عمومی یا همان هایبرید (hybrid) باشد. همچنین منبع مذکور ادعا کرده که سامسونگ حدود یک سال گذشته در حال کار بر روی این پروژه بوده است.

البته سامسونگ تا به حال کار روی این پروژه را رد یا تایید نکرده است، اما با توجه به رویکردی که این شرکت در پشتیبانی از رمز ارزها در پیش گرفته و قابلیت های جدیدی که در گوشی پرچمدار خود گنجانده، به نظر می رسد عرضه یک رمزارز اختصاصی چندان هم دور از ذهن نباشد.

علاوه بر این، سامسونگ اخیرا یک سرمایه گذاری 4 میلیون دلاری روی کیف پول ZenGo برای اسمارت فون ها انجام داده و همین مساله تاکید سامسونگ بر روی حرکت همه جانبه به سمت رمزارزها را نشان می دهد.

EWN
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی