ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

صادق پژمان مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای شد

با تصويب هيئت مديره و تاييد هيئت امنای بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، سید صادق پژمان به‌عنوان مدیرعامل جدید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای معرفی شد. او پیش از این در سمت‌هایی مانند معاون اقتصادی و بازرگانی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۳

با تصویب هیئت مدیره و تایید هیئت امنای بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، سید صادق پژمان به‌عنوان مدیرعامل جدید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای معرفی شد.

او پیش از این در سمت‌هایی مانند معاون اقتصادی و بازرگانی شرکت برج میلاد، معاون اجرایی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، رییس فرهنگ‌سرای رسانه و معاون برنامه‌ریزی، سردبیری نشریه همشهری معماری و توسعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شناخته می‌شود.

همان‌طور که مشخص است، پژمان پیش از این سمتی در حوزه بازی‌های ویدیویی نداشته. البته چند ماهی می‌شود که او به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره در بنیاد ملی بازی‌ها حضور پیدا کرده است. همچنین بر خلاف شایعاتی که پیش از این در مورد اخراج بخشی از کارمندهای بنیاد ملی بازی‌ها شنیده می‌شد، پژمان در جلسه آشنایی با کارکنان این ارگان اعلام کرده سعی خواهد کرد تا چنین اتفاقی رخ ندهد.

خبر انتصاب صادق پژمان در حالی به طور رسمی اعلام می‌شود که طی هفته‌ای که گذشت، حسن کریمی قدوسی، مدیرعامل پیشین بنیاد ملی بازی‌ها با انتشار پستی اینستاگرامی از سمت خود خداحافظی کرده بود.

کریمی قدوسی قبل از خداحافظی از این سمت اعلام کرده بود که رویدادهای جشنواره گیم ایران و TGC امسال به دلیل کمبود بودجه برگزار نخواهند شد و تنها طی پاییز سال جاری شاهد بازگشت جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران پس از توقفی ۵ ساله خواهیم بود.

حال باید منتظر ماند و دید که با سر کار آمدن صادق پژمان، چه تغییری در برگزاری رویدادهای ذکر شده و سیاست‌های کلی بنیاد ملی بازی‌ها رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • HameD۶۹
    HameD۶۹ | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    یه ژن خوب میره یه ژن خوب دیگه میاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی