ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ و قیمت عرضه هدست واقعیت مجازی والو ایندکس مشخص شد

پس از گمانه‌ زنی‌های فراوان، والو امروز به طور کامل از والو ایندکس رونمایی کرد. این محصول جدید که یک هدست واقعیت مجازی بوده، برای انتشار در تابستان سال جاری میلادی برنامه ریزی شده است. ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۲:۵۹

پس از گمانه‌ زنی‌های فراوان، والو امروز به طور کامل از والو ایندکس رونمایی کرد. این محصول جدید که یک هدست واقعیت مجازی بوده، برای انتشار در تابستان سال جاری میلادی برنامه ریزی شده است.

هدست واقعیت مجازی والو ایندکس از ۲ نمایشگر LCD با وضوح تصویر ۱۴۴۰.۶۰۰ بهره می‌برد که به ادعای شرکت سازنده کیفیت بسیار بهتری از نمایشگرهای OLED ارائه می‌دهند. در این هدست واقعیت مجازی همچنین از سیستم ردیابی حرکت Base Station 2.0 استفاده شده است که از میدان دید بالایی برخوردار بوده و آزادی عمل بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

والو ایندکس

در نگاه اول، شاید کنترلر والو ایندکس بی شباهت به کنترلر آکیلس نباشد اما اگر دقت بیشتری به خرج دهید، متوجه خواهید شد که از لحاظ کاربرد از طراحی بهتری برخوردار است. کنترلر والو ایندکس جدا از ۲ دکمه، یک تریگر و یک مکان برای قرارگیری انگشت شست، دارای قابلیت ردیابی انگشت‌هاست تا بتواند احساسات را به شکل واقع گرایانه تری به مخاطب منتقل کند. این کنترلر همچنین از سنسورهای داخلی برخوردار است تا بتواند با توجه به فشار وارده به کنترلر، نوع برداشتن اشیا را به شکل بهتری در بازی شبیه سازی کند.

حال که با مشخصات هدست واقعیت مجازی والو ایندکس آشنا شده‌اید، احتمالا این سوال برایتان به وجود آمده که خرید آن چقدر آب می‌خورد. قبل از هر چیز باید بدانید که والو قصد دارد تا جدیدترین محصول خود را در باندل‌های مختلف عرضه کند. بنابراین قیمت نهایی به انتخاب‌های شما بستگی دارد. باندل کامل که شامل والو ایندکس، ۲ دستگاه ردیابی Base Station 2.0 و ۲ کنترلر می‌شود، با قیمت ۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد. هر یک از این آیتم ها به طور جداگانه ۴۹۹، ۱۴۹ و ۲۷۹ دلار قیمت گذاری شده‌اند.

در پایان، لازم به ذکر است که هدست واقعیت مجازی والو ایندکس در تاریخ ۷ تیر در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. با وجود هدست های واقعیت مجازی مختلف در بازار، به نظر شما جدید ترین محصول والو در جلب نظر خریداران موفق خواهد بود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mr_technology 00
    mr_technology 00 | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

    سلام آقای رضایی میشه تو تلگرام به من پبام بدین چنتا سوال داشتم ازتون ؟؟؟
    https://t.me/Noorolahmmpshklyeh

مطالب پیشنهادی