ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار مشخصات احتمالی میت 30 پرو هواوی؛ نمایشگر 6.7 اینچی و شارژر 55 واتی

هواوی میت 30 پرو احتمالاً از چیپست جدید کایرین 985 و نمایشگر 6.7 اینچی بهره مند خواهد بود. هواوی گوشی های پی 30 و پی 30 پرو (بررسی دیجیاتو) را در سبد محصولات پرچمدار خود ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

هواوی میت 30 پرو احتمالاً از چیپست جدید کایرین 985 و نمایشگر 6.7 اینچی بهره مند خواهد بود.

هواوی گوشی های پی 30 و پی 30 پرو (بررسی دیجیاتو) را در سبد محصولات پرچمدار خود دارد اما به زودی سری میت با چیپستی قوی تر، پرچمداران جدید شرکت چینی خواهند شد.

هواوی میت 30 پرو از چیپست جدید کایرین 985 بهره خواهد برد که بر اساس معماری 7 نانومتری تولید می شود. علاوه بر این به منظور پشتیبانی گوشی از 5G به مودم بالونگ 5000 مجهز خواهد شد. بر اساس گمانه زنی ها به نظر می رسد میت 30 پرو در مدل هایی عرضه شود که تنها از 4G و 5G پشتیبانی می کنند.

میت 30 پرو

نمایشگر میت 20 پرو (تصویر تیتر مطلب) اولد 6.39 اینچی بود اما مدل بعدی احتمالاً به نمایشگر اولد 6.71 اینچی ساخت شرکت BOE مجهز می شود. انتظار می رود تمامی چهار طرف نمایشگر دارای لبه های خمیده باشد با این حال رزولوشن نمایشگر هنوز مشخص نشده است. برخی از تصاویر خبر از بردیگی نمایشگر حفره ای می دهند اما نمی توان با اطمینان این نوع طراحی را تأیید کرد. حسگر اثر انگشت هم احتمالا زیر نمایشگر تعبیه خواهد شد.

دوربین اصلی 4 گانه با آرایش مشابه با میت 20 پرو و فلاش قرار گرفته در میان لنزها از دیگر مشخصات محصول بعدی سری میت خواهد بود. یکی از مواردی که گمان می رود در میت 30 پرو شاهد آن باشیم، مجهز شدن دوربین اصلی به حسگر سه بعدی زمان پرواز برای تشخیص فاصله سوژه با دوربین است.

میت 30 پرو

باتری 4200 میلی آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز میت 30 پرو را تأمین می کند. در صورت صحت این موضوع، کمی ناامید خواهیم شد چرا که برای یک گوشی با این ابعاد انتظار ظرفیتی بیش از این می رود. حضور شارژر 55 واتی سوپر شارژ هواوی اما می تواند خیال کاربران را تا حدودی راحت تر کند. علاوه بر این باید به پشتیانی از شارژ معکوس 10 واتی اشاره کرد.

انتظار می رود اوایل پاییز سال جاری شاهد رونمایی از پرچمدار آتی سری میت باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Shirin B
    Shirin B | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    بسیار مفید بود ، ممنون

  • meiyou
    meiyou | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    واقعاً هواوی خیلی پیشرفت کرده

مطالب پیشنهادی