ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین آنر 20
تکنولوژی

آنر 20 برای اولین بار از طراحی هولوگرافیک متفاوتی بهره خواهد برد [تماشا کنید]

گوشی های پرچمدار دو برند هواوی و آنر که اخیراً عرضه شده اند (از جمله آنر ویو 20) از طراحی گرادیان قاب پشتی بهره می برند. به عبارتی از هر زاویه ای که به قاب ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۵

گوشی های پرچمدار دو برند هواوی و آنر که اخیراً عرضه شده اند (از جمله آنر ویو 20) از طراحی گرادیان قاب پشتی بهره می برند. به عبارتی از هر زاویه ای که به قاب نگاه کنید، رنگ و طرح متفاوتی را شاهد هستید. اما ظاهراً به لطف «طراحی هولوگرافیک پویا» قرار است این طراحی در آنر 20 به کمال برسد.

آنر برای اینکه افکت تغییر نمای قاب در زاویه های مختلف را محقق کند از یک تکنولوژی با نام عجیب «شبکه سه بعدی سه گانه» بهره می بَرد. این تکنولوژی که گفته شده از نظر صنعتی اولین است، به رنگ های گرادیان گوشی های پرچمدار عمق می دهد. در فرایند تولید، چندین لایه شیشه با رنگ های خاص و پوشش عمق دار با هم ترکیب می شوند تا یک سطح شیشه ای منحنی سه بعدی را شکل دهند.

آنر ادعا می کند که از هر 100 شیشه قاب پشتی تنها 20 عدد از استانداردهای کیفیت سربلند بیرون می آیند. علاوه بر این گفته شده قاب پشتی جدید در برابر به جا ماندن اثر انگشت مقاوم است و به این ترتیب ظاهر گوشی همیشه تمیز به نظر خواهد رسید.

در ویدیوی منتشر شده ظاهر گوشی های سری آنر 20 دیده نمی شود اما خبر از طراحی منحصر به فرد و قابلیت های شگفت انگیز (و البته نا مشخص) دوربین گوشی می دهد. بر اساس گمانه زنی های قبلی آنر 20 به دوربین چهار گانه با حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. احتمالاً  ترکیب سنسورهای دیگر شامل 16 مگاپیکسلی عریض، 8 مگاپیکسلی تله فوتو و 2 مگاپیکسلی ماکرو خواهند بود.

از دیگر مشخصات احتمالی می توان به فریم آلومینیومی با لبه های خمیده در جلو و عقب گوشی، نمایشگر 6.26 اینچی تمام صفحه با نسبت نمایشگر به بدنه 92 درصدی و حسگر اثر انشگت قرار گرفته در فریم کناری گوشی اشاره کرد. آنر 20 در 31 اردیبهشت ماه در لندن به طور رسمی معرفی می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی