ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Golf Blitz؛ کلش رویال، این بار در قالب گلف

با میانگین امتیازی ۹۵ در وب‌سایت متاکریتیک، Super Stickman Golf 3 یکی از تحسین شده‌ترین بازی‌های موبایل از دیدگاه منتقدین است و Golf Blitz به‌همین خاطر مسئولیت سنگینی داشت تا بتواند انتظارات را برآورده کند؛ بازی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

با میانگین امتیازی ۹۵ در وب‌سایت متاکریتیک، Super Stickman Golf 3 یکی از تحسین شده‌ترین بازی‌های موبایل از دیدگاه منتقدین است و Golf Blitz به‌همین خاطر مسئولیت سنگینی داشت تا بتواند انتظارات را برآورده کند؛ بازی اگرچه عنوانی فرعی از مجموعه سوپر استیکمن به‌حساب می‌آید اما قرار بود تا سری را به مسیر جدیدی ببرد.

سوپر استیکمن گلف خودش پرچمدار بازی‌های گلف موبایل است و اینکه نودل کیک با اثری متفاوت بخواهد خونی تازه در رگ‌های مجموعه جریان بدهد، حداقل برای آن چند ده میلیونی که تاکنون قسمت‌های مختلف سوپر استیکمن گلف را دانلود کرده‌اند می‌تواند اتفاق هیجان‌انگیزی باشد.

چند روز پیش Golf Blitz بالاخره انتشار یافت و بعد از تجربه‌ای کوتاه از بازی، مشخص شد که ریسک نودل کیک توانسته جواب بدهد. Golf Blitz در تعریفی کلی، اثری سرگرم‌کننده است که با الهام درست از سیستم انرژی کلش رویال و دست گذاشتن روی رقابت‌های چند نفره همزمان موفق شده یکی از هیجان‌انگیزترین مسابقات گلف گوشی را به‌وجود بیاورد.

بازی با یک بخش آموزشی کوتاه آغاز می‌شود. در هر مسابقه چهار بازیکن با یکدیگر رقابت می‌کنند و هر کسی که سریع‌تر بتواند توپ را به درون سوراخ بیاندازد، برنده همان سِت خواهد شد. آن‌قدر هم این تعداد سِت‌ها ادامه پیدا می‌کند تا در نهایت بازیکنی به تعداد امتیاز مورد نظر رسیده و برنده مسابقه را ترک کند.

Golf Blitz دو برگ برنده بزرگ دارد. اولین آن‌ها را باید به نام کارت‌های قدرتی بزنیم که هر کدام دارای توانایی‌های ویژه خودشان هستند؛ مثلا با یکی می‌توانید دقیق‌تر نشانه بگیرید یا با دیگری قدرت توپ را بیشتر می‌کنید. اینکه بسته به «موقعیتی» که گلف دارد، از کدام کارت کمک بگیرید خودش می‌تواند نقش موثری در پیروزی داشته باشد.

اما دومین ویژگی مثبت Golf Blitz همین موقعیت‌هایی است که مخاطب را در آن‌ها قرار می‌دهد. محیط‌های مسابقه به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما را مجبور به استفاده از کارت‌ها می‌کنند؛ اگر فاصله زیاد بود توپ آتیش به‌ کارتان می‌آید و اگر هم نیازمند دقت بودید، گزینه‌ای بهتر از توپ اسنایپری وجود ندارد.

بازی گلف اندروید

نه اینکه بدون کارت‌ها نتوانید بازی را ببرید، همچنان می‌توانید از آن‌ها استفاده نکرده و به پیروزی برسید. در واقع قدرت‌ها باعث می‌شوند تا سریع‌تر توپ را به درون سوراخ بیاندازید. به بیانی دیگر، نوع طراحی محیط‌ها به کمک بازی آمده تا ایده‌ کارت‌ها هم بیشتر خودش را نشان بدهد و هم بتواند تجربه‌ای اعتیادآورتر را به وجود بیاورد. ترکیبی که Golf Blitz نیاز داشت و آن را در بازی می‌بینیم.

Golf Blitz یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های آنلاین امسال است. اثری که نشان داده فرمول کلش رویال فقط در ورزش فوتبال جواب نمی‌دهد و روی گلف هم می‌توانیم تاثیرات مثبتش را ببینیم. اگر به‌دنبال یک تجربه گلف جذاب هستید، Golf Blitz در کنار Golf Battle و Golf Clash می‌تواند گزینه خوبی باشد.

Golf Blitz

Golf Blitz

سازنده: Noodlecake قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 115.8 / 80.92 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی