ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

خلاقانه‌های نسبتا آشنا؛ بازی‌های موبایلی که فرمول کلش رویال را گسترش دادند

کلش رویال آن‌قدر موفق بود که هرچند سال‌ها از عرضه‌اش می‌گذرد ولی هنوز سازندگان با الهام از این بازی سعی دارند فرمول سوپرسل را گسترش داده و تجربه‌ای متفاوت‌تر به وجود بیاورند. مسیری که خیلی‌ها ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۲۷

کلش رویال آن‌قدر موفق بود که هرچند سال‌ها از عرضه‌اش می‌گذرد ولی هنوز سازندگان با الهام از این بازی سعی دارند فرمول سوپرسل را گسترش داده و تجربه‌ای متفاوت‌تر به وجود بیاورند. مسیری که خیلی‌ها در آن شکست خوردند و کم بودند توسعه‌دهندگانی که توانستند با استفاده درست از ویژگی‌های کلش رویال سرگرمی اعتیادآوری ارائه بدهند.

در مطلب پیش‌رو به سراغ همین بازی‌ها رفته‌ایم؛ عناوینی که فرمول کلش رویال را به بهترین حالت ممکن گسترش دادند. بنابراین اگر به‌دنبال بازی‌هایی هستید که کمی از DNA ساخته معروف سوپرسل را به ارث بردند و از قضا جزو بهترین‌های گوشی هم هستند، تا پایان همراه ما باشید.

Badland Brawl

  • بازی آنلاین است

بعد از خریداری فراگ‌مایند (Frogmind) توسط سوپرسل، مسئولیت گسترش فرمول کلش رویال به این استودیو سپرده شد و آن‌ها هم به خوبی توانستند از این آزمون سخت سربلند بیرون بیایند. اولین اثر کلش رویالی فراگ‌مایند بدلند براول (Badland Brawl) نام دارد که سال گذشته انتشار یافت.

بازی اگرچه آن حس و حال مرموز همیشگی قسمت‌های قبلی بدلند را نداشت ولی به عنوان یک اثر سرگرم‌کننده، فراتر از انتظارات ظاهر شد. در بدلند براول دو بازیکن باید با استفاده از کارت‌هایی که دارند ساختمان اصلی حریف را نابود کنند. البته با چند تغییر بزرگ؛ در بدلند برول دوربین از جلو بوده، خبری از نقشه‌های چند مسیره نیست و مشابه انگری بردز در اینجا شخصیت‌ها را پرتاب می‌کنید.

Badland Brawl

Badland Brawl

سازنده: Frogmind قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 110.2 / 85.96 مگابایت زبان:

Rumble Stars

بازی شبیه کلش رویال

  • بازی آنلاین است

Rumble Stars دومین اثر فراگ‌مایند در این سبک به‌حساب می‌آید که حتی از بدلند براول هم ایده عجیب‌تری دارد؛ ترکیب کلش رویال با فوتبال چگونه است؟ در اینجا زمین بازی به دو قسمت تقسیم شده و هر مسابقه بازیکن‌ها باید با کارت‌هایی که دارند به حریف گل بزنند. هر کسی که بتواند در سه دقیقه نهایت سه گل بزند، بازی را می‌برد. اگر هم تا پایان این زمان مسابقه با نتیجه مساوی به پایان رسید، کار به وقت‌های تلف شده کشیده می‌شود.

Rumble Stars

Rumble Stars

سازنده: Frogmind قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 103.5 / 79.37 مگابایت زبان:

Golf Blitz

  • بازی آنلاین است

Golf Blitz وضعیتی شبیه به بدلند براول دارد. هر دو نسخه فرعی مجموعه‌ای هستند که قسمت‌های قبلی‌شان توانستند یک تجربه منحصر به فرد و تحسین شده به‌وجود بیاورند و هر دو سازنده با قسمت جدید سعی داشتند تا جامعه مخاطبین بازی‌هایشان را بزرگ‌تر کنند. هر دو هم به موفقیت رسیدند.

در هر مسابقه از Golf Blitz چهار بازیکن با یکدیگر رقابت می‌کنند و هر کسی که سریع‌تر بتواند توپ را به درون سوراخ بیاندازد، برنده همان سِت خواهد شد. آن‌قدر هم این تعداد سِت‌ها ادامه پیدا می‌کند تا در نهایت بازیکنی به تعداد امتیاز مورد نظر رسیده و برنده مسابقه را ترک کند. اما بخش کلش رویال بازی کجاست؟ در Golf Blitz کارت‌های قدرتی وجود دارند که هر کدام دارای توانایی‌های ویژه خودشان هستند.

Golf Blitz

Golf Blitz

سازنده: Noodlecake قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 115.8 / 80.92 مگابایت زبان:

Hyperdrome

  • بازی آنلاین است

کلش رویال و کلش آو کلنز ثابت کردند که بربرها چه جنگجویان خوبی هستند، Rumble Stars نشان داد که آن‌ها می‌توانند فوتبالیست‌های توانمندی باشند و Hyperdrome هم از توانایی‌هایشان در عرصه ماشین‌سواری پرده برداشته است. Hyperdrome را می‌توانیم «کلش رویال+ماشین‌سواری» بنامیم.

بازیکن‌ها در مسابقاتی یک به یک کنترل ماشینی را به عهده دارند و هر کسی که زودتر به خط پایان برسد، برنده می‌شود. پیش از شروع هر مسابقه می‌توانید از بین کارت‌هایی که دارید، هشت عدد را با خود به میدان ببرید. این کارت‌ها حکم همان قدرت‌های ویژه ماشین‌ها را داشته و هر کدام دارای کارایی خاص خودشان هستند.

Hyperdrome - Tactical Battle Racing

Hyperdrome - Tactical Battle Racing

سازنده: Travian Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 233 / 87.52 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی