ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کتاب بنتلی

بزرگداشت صد سالگی بنتلی با انتشار کتابی ۲۵۰ هزار دلاری

بنتلی موتورز سابقه ای بسیار طولانی دارد و حالا به بهانه صدمین سالگرد تاسیسش کتابی بسیار بزرگ به نام Bentley Centenary Opus را منتشر کرده که قرار است در قالب سه نسخه مختلف و در بازه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

بنتلی موتورز سابقه ای بسیار طولانی دارد و حالا به بهانه صدمین سالگرد تاسیسش کتابی بسیار بزرگ به نام Bentley Centenary Opus را منتشر کرده که قرار است در قالب سه نسخه مختلف و در بازه قیمتی ۳۸۰۰ تا ۲۵۶۰۰۰ دلار عرضه شود.

این کتاب ۸۰۰ صفحه ای میراث ۱۰۰ ساله بنتلی را در قالب ۹ فصل مختلف با موضوعاتی چون عملکرد، طراحی، ساخت و موارد مشابه گرامی می دارد. مقدمه کتاب بنتلی را Ralph Lauren از شخصیت های مشهور دنیای مد نوشته و فصل نهایی که به آینده بنتلی می پردازد توسط آدریان هالمارک مدیرعامل بنتلی به رشته تحریر در آمده است.

کتاب بنتلی

کتاب بنتلی در وضعیت باز تقریبا یک متر پهنا دارد و ابعاد نقشه های تاشده درون آن نیز به دو متر می رسد. وزن این کتاب برابر با ۲۹ کیلوگرم عنوان شده که شاید از این لحاظ رقیبی نداشته باشد.

بنتلی ادعا کرده این اثر که هم اکنون توسط انتشارات لوکس Opus در دست چاپ قرار دارد «بزرگ ترین کتابی است که تاکنون در رابطه با تاریخچه یک برند ماشین» تولید شده. شیرازه این کتاب از چرم اصل بنتلی ساخته شده و بج مربوط به برند آن نیز روی جلدش نصب شده است. مالکان این کتاب می توانند رنگ جلد آن را مطالبق با دوخت داخلی ماشین بنتلی خود انتخاب کنند و در صورت تمایل از کمپانی بخواهند که عکس هایی از ماشین خودشان را درون آن قرار دهد.

ماشین بنتلی

از سه نسخه مختلف در دست تهیه برای این کتاب اولین Centenary Edition نام دارد که تنها ۵۰۰ نسخه از آن در سراسر دنیا وجود خواهد داشت و به قیمت سه هزار پوند در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. نسخه دوم Mulliner Edition نام دارد که تنها صد نسخه خواهد داشت و با قیمت ۱۲۵۰۰ پوند به فروش می رسد و از جمله مشخصه های خاص آن میتوان به مجموعه ای از عکس های پولاروید ۱۰ مدل مختلف ماشین های بنتلی با ابعاد ۲۰ در ۲۴ اینچ و همچنین ۵۶ تصویر آبرنگ دست ساز اشاره نمود.

کتاب بنتلی کتاب بنتلی

جالب است بدانید که بنتلی در بخش هایی از داخل این کتاب نیز از لاستیک تایرهای ماشین برنده تور ۲۴ ساعته Le Mans در سال ۲۰۰۳ استفاده کرده است.

نسخه سوم که صد قیراطی نام دارد کتابی است که دو نسخه دیگر از نظر مشخصات به گرد پایش هم نمی رسند. این کتاب که قرار است تنها هفت جلد داشته باشد و ۲۰۰ هزار پوند قیمت دارد همانطور که از نامش پیداست صد قیراط الماس دارد و آرم بال بنتلی که با طلا یا پلاتینیوم ساخته شده نیز آن را مزین نموده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی