ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه بهینه‌سازی شده اپلیکیشن اسنپ برای نابینایان عرضه شد

اپلیکیشن درخواست خودرو اسنپ به شکل بهینه تری برای افراد نابینا یا دارای اختلال بینایی بروزرسانی شده است. این قابلیت پیش از این هم فراهم بوده است، اما تیم فنی اسنپ تلاش کرده در تازه‌ترین ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۵۵

اپلیکیشن درخواست خودرو اسنپ به شکل بهینه تری برای افراد نابینا یا دارای اختلال بینایی بروزرسانی شده است. این قابلیت پیش از این هم فراهم بوده است، اما تیم فنی اسنپ تلاش کرده در تازه‌ترین نسخه ارائه شده آن را بهینه‌سازی کند و نسخه کامل‌تری را در اختیار جامعه نابینایان قرار دهد.

در نسخه جدید اسنپ خوانش بخش‌های مختلف اپلیکیشن بهبود یافتهو همچنین امکان انتخاب مبدا و مقصد، نوع سرویس و همچنین درخواست سفر (از طریق Voice Over) تسهیل شده است.

استارت آپهای ایرانی مدتی است که  مشغول بهینه سازی اپلیکیشن های خود برای توان یابان و یا افراد نابینا و ناشنوا هستند و در این راه گام های مثبتی برداشته شده است. سرویس هوشمند حمل و نقل اسنپ نیز در این راه همراه اکوسیستم استارت آپی کشور بوده و به لطف تکنولوژی توانسته زندگی را برای روشن دلان کشور آسان تر کند. امروزه افراد نابینا به سادگی می‌توانند با امکاناتی که فناوری در اختیار آنها قرار داده از اپلیکیشن‌ اسنپ استفاده کنند و با اعتماد به نفس بیشتری به امور روزانه‌شان در خارج از منزل بپردازند.

گفتنیست نسخه iOS اپلیکیشن اسنپ برای استفاده افراد نابینا و کم‌بینا بهینه‌سازی شده است؛ نابینایان عزیز برای استفاده از این نسخه بهینه‌سازی شده باید اپلیکیشن اسنپ خود را به‌روزرسانی کنند. نسخه جدید iOS را از اینجا دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی