ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کوله واقعیت مجازی اچ پی
تکنولوژی

نسل دوم کوله پشتی واقعیت مجازی اچ پی معرفی شد

سه سال بعد از این که اچ پی کامپیوتر کوله پشتی اش با پشتیبانی از واقعیت مجازی را معرفی کرد، با مدل به روز شده آن به نمایشگاه کامپیوتکس بازگشته. اگرچه مدل جدید کوله واقعیت ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

سه سال بعد از این که اچ پی کامپیوتر کوله پشتی اش با پشتیبانی از واقعیت مجازی را معرفی کرد، با مدل به روز شده آن به نمایشگاه کامپیوتکس بازگشته. اگرچه مدل جدید کوله واقعیت مجازی اچ پی این ایده را از نو تعریف نمی کند اما به روز رسانی های قابل توجهی دریافت کرده است.

کوله جدید از کارت گرافیک RTX 2080 انویدیا و پردازنده نسل هشت Core i7 اینتل بهره می برد

کوله واقعیت مجازی اچ پی که HP VR Backpack G2 نام دارد به سخت افزاری چون نسل هشتم پردازنده های Core i7 اینتل و کارت گرافیک 2080 انویدیا مجهز شده که به گفته این کمپانی نسبت به مدل قبل 30 درصد عملکرد بهتر و 25 درصد پردازش گرافیکی سریع تر دارد. مانند چند کوله پشتی اخیر برند Omen X برای کوله واقعیت مجازی جدید اچ پی هم می توان پایه ای سفارش داد که دستگاه را تبدیل به یک کامپیوتر گیمینگ فشرده می کند.

علاوه بر عملکرد بسیار خوب، جایگاه باتری در مدل جدید بسیار بهتر شده که منجر به راحت تر شدن حرکت هنگام به تن داشتن کوله می شود. شیوه باز کردن قاب و دسترسی به اجزای داخلی برای نظافت قطعات نیز آسان تر شده است.

کوله واقعیت مجازی اچ پی

قابلیت آخر از این جهت مهم است که چنین دستگاه هایی بیشتر از اینکه مصارف خانگی داشته باشند در مکان های عمومی و شرکت ها استفاده می شوند، که طبیعتا باعث نفوذ گرد و غبار به اجزای داخلی کوله می شود. موارد استفاده این کامپیوتر از دید اچ پی عبارتند از: مکان های تفریحی چند کاربره، قدم زدن در مدل های معماری و شبیه سازی برنامه های طراحی.

علاوه بر این کوله واقعیت مجازی جدید اچ پی با هدست واقعیت مجازی HP Reverb VR جفت شده تا قدرت پردازشی بالا را با کیفیت بصری عالی ترکیب کند.

کوله واقعیت مجازی اچ پی از تابستان امسال با قیمت بسیار بالای 3299 دلار قابل خرید خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی