ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 10
تکنولوژی

افشای اطلاعات جدید از دوربین گلکسی نوت 10 سامسونگ

در حالی که به تاریخ رونمایی رسمی پرچمدار سامسونگ؛ گلکسی نوت 10 نزدیک می‌شویم مشخصات جدیدی هم از این اسمارت‌فون افشا می‌شود. حالا جزئیاتی در مورد دوربین آن منتشر شده که اطلاعات بیشتری در مورد ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

در حالی که به تاریخ رونمایی رسمی پرچمدار سامسونگ؛ گلکسی نوت 10 نزدیک می‌شویم مشخصات جدیدی هم از این اسمارت‌فون افشا می‌شود. حالا جزئیاتی در مورد دوربین آن منتشر شده که اطلاعات بیشتری در مورد ماژول دوربین چهارگانه و سلفی آن دربر دارد.

تا به حال گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد نوع سنسورها و نحوه چینش آن‌ها در نوت 10 انجام شده اما حالا به لطف اطلاعات جدیدی که Ice Universe منتشر کرده می‌توان دوربین این گوشی را دقیق‌تر مورد بررسی قرار داد.

در افشاهای اخیر گفته شده که دوربین گلکسی نوت 10 چینش عمودی خواهد داشت. در این صورت احتمالا سامسونگ ماژول دوربین را متمایل به گوشه جاسازی خواهد کرد چرا که در غیر این صورت، فضای کافی برای باتری حجیم نوت 10 در دسترس نخواهد بود. همچنین دوربین سلفی آن در یک سوراخ مرکزی بالای پنل جلویی قرار خواهد گرفت.

طبق طراحی مفهومی که Ice Universe از دوربین نوت 10 منتشر کرده، سنسورهای سمت راستی ToF و مادون قرمز هستند. احتمالا فلاش دوربین هم در همین بخش قرار گرفته و به مادربورد گوشی متصل خواهد بود.

گلکسی نوت 10

پیش‌تر چینش عمودی دوربین نوت 10 توسط Steve Hemmerstoffer از Slashleaks تایید شد. او همچنین گفته بود که دوربین نوت 10 نسبت به نوت 9 پسرفت داشته و بد به نظر می‌رسد. در همین زمینه Max Weinbach از XDA ابراز کرده که نوت 10 احتمالا خیلی بدشکل تر از چیزی خواهد بود که در طراحی‌های مفهومی می‌بینم.

با این چینش به نظر خبری از حسگر ضربان قلب نیست چرا که احتمالا سامسونگ قصد داشته با این کار از اشغال فضای غیر ضروری بکاهد. از این حسگر در گلکسی اس10 پلاس مدل 5G هم استفاده نشده و با توجه اینکه نوت 10 در زمینه طراحی دوربین احتمالا مشابه اس 10 است، عدم حضور حسگر ضربان قلب محتمل‌تر می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی