ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

طراحی جدید پلی استور
تکنولوژی

طراحی جدید پلی استور جستجو در محیط آن را آسان تر کرده است

گوگل رونمایی از طراحی جدید پلی استور را آغاز کرده است. به گزارش اندروید پلیس، این به‌روزرسانی نه تنها از المان‌های متریال دیزاین و فونت گوگل سانس غول موتورهای جستجو استفاده کرده بلکه نوار ناوبری ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۵

گوگل رونمایی از طراحی جدید پلی استور را آغاز کرده است. به گزارش اندروید پلیس، این به‌روزرسانی نه تنها از المان‌های متریال دیزاین و فونت گوگل سانس غول موتورهای جستجو استفاده کرده بلکه نوار ناوبری را هم به پایین صفحه منتقل نموده است. بنابراین افرادی که انگشت‌های کوچکی دارند یا از دیوایس‌های دارای نمایشگر بزرگ استفاده می‌کنند، راحت‌تر از قبل قادر به جابجایی در بخش‌های مختلف اپلیکیشن خواهند بود.

اما این تنها تغییر پلی استور نبوده است. در نسخه جدید تب موزیک از میان برداشته شده و حالا فقط از طریق سوایپ به راست در منوی اصلی اپلیکیشن قابل دسترسی است. اما صفحه مخصوص هر اپ نیز طوری طراحی شده که امتیازات و اسکرین‌شات‌های آن را بهتر به نمایش بگذارد. همچنین اگر برای یکی از اپلیکیشن‌های نصب شده آپدیتی منتشر شود، فهرست تغییرات برجسته‌تر از قبل به نمایش در می‌آید.

طراحی جدید پلی استور

و در نهایت در نسخه 15.1.24 پلی استور شاهد جایگزین شدن نوار پیشرفت با یک دایره هستید که هنگام دانلود یک اپلیکیشن شروع به چرخیدن و پر شدن می‌کند. تغییراتی که گفتیم ممکن است بلافاصله برای شما به نمایش در نیایند، چرا که لازم است اپلیکیشن پلی استور را یک مرتبه به طور کامل ریست کنید.

برای این کار کافیست وارد تنظیمات اندروید شده و از بخش Apps گزینه پلی استور را پیدا کنید. با این کار روی آیکن اپ اشاره کرده و سپس آن را Disable کنید. در نهایت نیاز به پاکسازی کش اپلیکیشن خواهید داشت. برای این کار از گزینه‌ Clear Cache استفاده کنید. حالا اگر پلی‌استور را مجددا اجرا کنید می‌توانید شاهد به‌روزرسانی به نسخه 15.1.24 و رابط کاربری جدید آن باشید.

اما به غیر از روش بالا، امکان دانلود آخرین نسخه پلی استور از منابع شخص ثالث هم وجود دارد. با مراجعه به وبسایت APKMirror همیشه می‌توانید آخرین نسخه پلی استور را دریافت نمایید. توجه داشته باشید که حتما نسخه مخصوص و سازگار با دیوایس خود را دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Br Zr
    Br Zr | ۱۶ خرداد ۱۳۹۸

    من آپدیت کردم و خیلی بهتر شد رابط کاربری اما بعد یه هفته ظاهر مثل قبل شد

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۱ خرداد ۱۳۹۸

    عالی دمتون گرم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی