ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رد مجیک ۳
موبایل

عملکرد خوب موبایل گیمینگ نوبیا رد مجیک ۳ در تست مقاومت [تماشا کنید]

موبایل‌‌های گیمینگ این روزها به محصولات داغ و پرطرفداری در بازار تبدیل شده‌اند و برندهای مختلفی در تلاشند که این بازار را به تصاحب خود درآورند. در این میان شرکت ریزر تا کنون توانسته بیشترین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

موبایل‌‌های گیمینگ این روزها به محصولات داغ و پرطرفداری در بازار تبدیل شده‌اند و برندهای مختلفی در تلاشند که این بازار را به تصاحب خود درآورند. در این میان شرکت ریزر تا کنون توانسته بیشترین سود را عاید خود کند.

با این وجود، ریزر در این حوزه تنها نیست و رقبای قدرتمندی مثل نوبیا را پیش روی خود می‌بیند. شرکت چینی مدتی پیش با معرفی موبایل گیمینگ رد مجیک ۳ که درون خود یک فن خنک‌کننده دارد، توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کرد.

اما اخیرا تست مقاومتی روی این دیوایس گیمینگ انجام گرفته که توجهات به سوی آن را دو چندان خواهد کرد. رد مجیک ۳ درست مثل یک تانک طراحی شده تا مقاومت بالایی نسبت به فشار، ضربه و حرارت داشته باشد. در همین راستا انواع تست مقاومت روی این دیوایس انجام گرفته که نتایج جالبی از آن بدست آمده است.

موبایل گیمینگ نوبیا در تست خراش صفحه با درجه سختی موس سطح ۶ عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت. در تست انجام گرفته با این که حسگر اثر انگشت پشت دستگاه به راحتی دچار خراشیدگی شد اما در این شرایط هم توانست بدون هیچ مشکلی وظیفه‌اش را ادامه دهد.

تست سوزاندن (که البته کاملا بیهوده و بی معنی است) هم روی این دیوایس انجام گرفت که نتیجه آن سفید شدن صفحه در اثر برخورد حرارت و بازگشت آن به حالت عادی پس از چند دقیقه بود. البته بر خلاف بسیاری از نمایشگرهای اولد جدید، رد سفید ناشی از حرارت روی نمایشگر رد مجیک ۳ باقی ماند.

اما در تست خمش نمایشگر و بدنه از هم جدا شدند و خوشبختانه به فن درون دستگاه هم آسیبی وارد نشد. در مجموع عملکرد این گوشی گیمینگ در تست مقاومت را می‌توان خوب و قابل قبول توصیف کرد، با این حال نمی‌توان یک نقطه ضعف این دیوایس را نادیده گرفت که چیزی نیست جز عدم مقاومت نسبت به آب. به دلیل وجود فن خنک‌کننده درون رد مجیک ۳ این دیوایس مقاومت خوبی در برابر خیس شدن از خود به نمایش نمی‌گذارد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به تست مقاومت این گوشی گیمینگ را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی