ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ایلان ماسک: تسلا رودستر تمامی سوپر اتومبیل های بنزینی را شکست خواهد داد

ایلان ماسک مرد پر سر و صدای این روزهای جهان تکنولوژی اخیرا در مصاحبه ای بار دیگر به تسلا رودستر پرداخته و جزئیات بیشتری از این سوپر اتومبیل هیجان انگیز را در اختیار علاقه مندان ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

ایلان ماسک مرد پر سر و صدای این روزهای جهان تکنولوژی اخیرا در مصاحبه ای بار دیگر به تسلا رودستر پرداخته و جزئیات بیشتری از این سوپر اتومبیل هیجان انگیز را در اختیار علاقه مندان داده است.

به گفته آقای ماسک تسلا پتانسیل ساخت سالانه ده هزار دستگاه رودستر را خواهد داشت. وی همچنین به تحسین این خودرو پرداخته و عملکرد فنی آن را از تمام ابر اتومبیل های کنونی – مثل محصولات فراری، لامبورگینی و مکلارن – برتر عنوان کرده است.

مدیرعامل تسلا در اظهار نظری جالب افزوده:

ما قصد داریم با رودستر کارهایی انجام دهیم که نسبت به دیگر خودروها به نوعی بی انصافی است. رودستر حتی در مقایسه با نسل بعدی بهترین خودروهای اسپرت نیز با فاصله زیادی بهتر خواهد بود.

چنانچه پیگیر اخبار مربوط به شرکت تسلا بوده باشید، حتما می دانید که پروتوتایپ رودستر حدود 18 ماه پیش رونمایی شد. شتاب صفر تا 100 در زیر دو ثانیه، حداکثر سرعتی فراتر از 400 کیلومتر در ساعت و مسافت قابل پیمایش تقریبا 1000 کیلومتری با یک بار شارژ، برخی از ارقامی بودند که باعث شگفتی همگان در زمان رونمایی شدند.

به غیر از موارد فوق گشتاور 10 هزار نیوتن متری، شتاب صفر تا 160 کیلومتر 2.1 ثانیه ای و رکورد 8.8 ثانیه برای پیمایش مسافت یک چهارم مایل سایر مشخصاتی هستند که برای تسلا رودستر تایید شده اند.

همانطور که پیشتر به اطلاعتان رسانده ایم، رودستر با قیمت تقریبی 200 هزار دلار به فروش خواهد رسید. با توجه با اعداد و ارقام شگفت انگیز این خودرو و بهای چند میلیون دلاری سوپر اتومبیل های بنزینی باید اذعان کرد که رودستر یک ابر خودروی کاملا ارزان قیمت به شمار می رود!

تسلا رودستر
البته باید این را نیز پذیرفت برند جا افتاده و تثبیت شده ای مثل پورشه، مدل هیچان انگیز 911 را با بهای پایه حدود 100 هزار دلار به فروش می رساند و این موضوع ممکن است مشتریان بالقوه رودستر را با تردیدهایی مواجه کند.

در هر صورت به نظر می رسد ایلان ماسک نسبت به موفقیت رودستر اطمینان دارد. اگر مشکل خاصی پیش نیامده و تحویل این خودرو طبق برنامه پیش برود، احتمال موفقیت آن بالا خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۱۷ خرداد ۱۳۹۸

    خودرو های برقی دنیای دیگه ای هستن
    مثل مقایسه خودرو های قدیمی دیگ بخار هست و خودرو های بنزینی

مطالب پیشنهادی