ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 10 سامسونگ
تکنولوژی

انتشار تصاویر نگاه نزدیک از سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

هر چه به زمان رونمایی از گلکسی نوت 10 سامسونگ نزدیک تر می شویم اطلاعات بیشتری از این پرچمدار به بیرون درز می کند و حالا به لطف عکس های جدیدی که در توییتر منتشر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ تیر ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

هر چه به زمان رونمایی از گلکسی نوت 10 سامسونگ نزدیک تر می شویم اطلاعات بیشتری از این پرچمدار به بیرون درز می کند و حالا به لطف عکس های جدیدی که در توییتر منتشر شده میتوان با اطمینان گفت که تقریبا کلیه جزئیات این فبلت در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

در حال حاضر می دانیم که دوربین سلفی گلکسی نوت 10 درون حفره ای روی نمایشگر آن جای گرفته (درست شبیه به گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس) اما به جای آنکه اینکه این حفره در گوشه صفحه جای بگیرد به بخش مرکزی راس آن منتقل شده است. علاوه بر این مشخص شده که یکی از نسخه های گلکسی نوت 10 چهار دوربین اصلی خواهد داشت و اس پن نیز نسبت به نسل قبل دستخوش تغییرات چندانی نشده است. همچنین با استناد به عکس های لو رفته از این گوشی مشخص شده که طراحی کلی دستگاه زاویه دار است و بدنه آن کنج های تیز تری نسبت به نسل قبلی دارد.

انتشار تصاویر گلکسی نوت 10

در مورد نامگذاری این موبایل هم پیشتر گفته شده بود که شاهد یک نسخه استاندارد در کنار مدل پرو و 5G خواهیم بود حالا اما به لطف تصاویری که کاربری با نام TechTalkTV در توییتر منتشر کرده به نظر می رسد سامسونگ تصمیم گرفته دنباله رو سبک نام گذاری در سری گلکسی اس باشد؛ به این ترتیب میتوانیم منتظر ارائه یک نسخه استاندارد از این گوشی در کنار مدل گلکسی نوت 10 پلاس باشیم. البته همانطور که مشاهده میکنید کیفیت تصاویر چندان خوب نیست اما از روی  همین عکس ها هم میتوان به جزئیات خوبی دست پیدا کرد.

گلکسی نوت 10

همانطور که در تصویر اول مشاهده میکنید درست طبق انتظارات دوربین سلفی دستگاه به بخش مرکزی لبه بالایی نمایشگر منتقل شده است. با نگاه نزدیک به صفحه نمایشگر این گوشی مشخص میشود که سامسونگ از قبل یک محافظ نمایشگر را برای این گوشی در نظر گرفته است و تصویری که از بخش پشتی این موبایل منتشر شده گرچه بسیار تار است اما به خوبی شایعات قبلی مبنی بر وجود چهار دوربین اصلی برای آن را تایید میکند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی