ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تسلا مدل S به عنوان بهترینِ بهترین خودروهای سال نشریه موتور ترند انتخاب شد

تسلا دوران پرفروغی را سپری می کند. پس از ثبت یک رکورد فروش استثنایی در سه ماهه دوم امسال و دریافت جایزه خودروی سال نشریه Auto Express توسط مدل 3، این کمپانی اخیرا توانسته با ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

تسلا دوران پرفروغی را سپری می کند. پس از ثبت یک رکورد فروش استثنایی در سه ماهه دوم امسال و دریافت جایزه خودروی سال نشریه Auto Express توسط مدل 3، این کمپانی اخیرا توانسته با سدان محبوب و پرطرفدار مدل S عنوان بهترینِ بهترین خودروهای سال موتور ترند را نیز از آن خود کند.

برای توصیف این عنوان باید گفت که نشریه موتور ترند به مناسبت هفتادمین سالگرد انتخاب خودروی سال، تصمیم گرفته که رقابتی نهایی بین خاص ترین برنده ها برگزار کند. در نهایت این کادیلاک Series 62 Sedanette مدل 1949، شورولت Bel Air مدل 1955، پونتیاک GTO مدل 1968، سیتروئن SM مدل 1972، مزدا RX-7 مدل 1986، داج Caravan مدل 1996، تویوتا پریوس مدل 2004 و تسلا مدل S مدل 2013 بودند که به بخش نهایی راه یافتند.

1972-citroen-sm
سیتروئن SM

از بین این مدل ها نیز با تصمیم هیئت داوران تسلا مدل S به عنوان بهترینِ بهترین ها برگزیده شده است. به گفته موتور ترند همه داوران و کارکنان اتفاق نظر داشته اند که تسلا مدل S به لحاظ تاثیرگذاری، عملکرد و مهندسی در سطحی فراتر از سایر کاندیداها قرار می گیرد.

نشریه موتور ترند به تلاش های انجام شده در راستای ایجاد یک برند خودروسازی جدید پس از جنگ جهانی دوم نیز اشاره کرده و افزوده تمامی این برندها به غیر از تسلا با شکست روبرو شده اند.

موتور ترند به تمجید از تسلا پرداخته و گفته این کمپانی به حدی نزد مشتریان محبوب است که حتی می تواند خودرویی را بدون اینکه هنوز وجود خارجی داشته باشد، بفروشد؛ این مساله در حالی رخ می دهد که تسلا با مشکلاتی مثل عدم تحویل به موقع سفارشات و ضرردهی روبرو است.

با در نظر گرفتن این نکات باید پذیرفت که تسلا مسیر غیر قابل تصوری را پیموده است. شاید به همین خاطر است که این کمپانی جمعی از وفادارترین مشتریان و متعصب ترین طرفداران را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۲ تیر ۱۳۹۸

    حقشه واقعا

مطالب پیشنهادی