ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پلتفرم اژور
تکنولوژی

لینکدین به پلتفرم ابری مایکروسافت اژور مهاجرت می‌کند

لینکدین سه سال پس از واگذاری به مایکروسافت سرانجام زیرساخت دیتاسنتر خود را به مقصد پلتفرم اژور ترک خواهد کرد. مایکروسافت سال ۲۰۱۶ با پرداخت ۲۶.۲ میلیارد دلار شبکه اجتماعی کسب و کار محور لینکدین را ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

لینکدین سه سال پس از واگذاری به مایکروسافت سرانجام زیرساخت دیتاسنتر خود را به مقصد پلتفرم اژور ترک خواهد کرد.

مایکروسافت سال ۲۰۱۶ با پرداخت ۲۶.۲ میلیارد دلار شبکه اجتماعی کسب و کار محور لینکدین را به مالکیت خود در آورد. از آن زمان تعداد کاربران این شبکه با رشد ۵۰ درصدی به ۶۴۵ میلیون نفر رسیده است. فهرست مشاغل این سایت هم که پنج سال قبل از ۳۰۰ هزار مورد فراتر نمی رفت، حالا به ۳۰ میلیون شغل رسیده است.

پلتفرم اژور

لینکدین مدت هاست از سرورهای خود در کالیفرنیا، تگزاس، ویرجینیا و سنگاپور برای ذخیره سازی داده ها استفاده می کند اما از قصد خود برای انتقال تمامی داده ها به سرویس اژور خبر داده است:

با توجه به رشد شگفت انگیز تعداد کاربران و کسب و کارمان قصد داریم طی فرایندی چند ساله تمام بار کاری لینکدین را به سرویس ابری منتقل کنیم.

«موهاک شروف»، معاون بخش مهندسی لینکدین هم با انتشار پستی از مزایای این تصمیم گفت:

آینده ما در این فضای ابری نهفته است. انتقال به اژور امکان دسترسی به دامنه گسترده ای از نوآوری های سخت افزاری و نرم افزاری را در اختیارمان قرار می دهد. با تکیه بر این امکانات می توانیم ارزش های منحصر به فردی را برای کاربران و مشتریان فراهم کنیم.

وی همچنین به دستاوردها و فناوری های این شرکت نظیر «کافکا» اشاره کرد که امکان تحویل ۴.۵ میلیارد پیام در سال را دارد.

بخش عمده ای از سرویس های ابری کسب و کار محور کمپانی ردموندی از جمله اپلیکیشن های مایکروسافت ۳۶۵ و تیمز روی پلتفرم اژور اجرا می شوند. لینکدین هم اهمیت به سزایی برای مایکروسافت دارد چرا که حدود ۵ درصد از درآمد سالیانه شرکت را تامین می کند.

مایکروسافت ماه گذشته نخستین مراکز کلاود خود در خاورمیانه را افتتاح کرد که امکان دسترسی محلی به سرویس اژور را برای ساکنان امارات فراهم می سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی