ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سیستم های گمرکی
تکنولوژی

قطعی سیستم های گمرکی آمریکا باعث تأخیر در پذیرش مسافران خارجی شد

مسافران بین‌المللی در فرودگاه‌های مختلف آمریکا به خاطر قطعی سراسری و از دسترس خارج شدن کامپیوترهای سیستم های گمرکی و حفاظت مرزی (CBP) در این کشور، با مشکلاتی در پروسه پذیرش مواجه شدند. در پی ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

مسافران بین‌المللی در فرودگاه‌های مختلف آمریکا به خاطر قطعی سراسری و از دسترس خارج شدن کامپیوترهای سیستم های گمرکی و حفاظت مرزی (CBP) در این کشور، با مشکلاتی در پروسه پذیرش مواجه شدند.

در پی این قطعی فرودگاه‌هایی مثل JFK ،LAX ،SFO ،PHL و... تأخیر در پروازها را تأیید کردند. یکی از مقامات CBP هم در بیانیه‌ای این موضوع را تأیید و اعلام کرده که آن‌ها در حال کار روی این مشکل هستند تا هرچه زودتر با رعایت مسائل حفاظتی و امنیتی پروسه پذیرش مسافران را به انجام برسانند.

چند ساعت بعد از شروع این قطعی، CBP در توییتی اعلام کرد که سیستم‌ها در حال بازگشت به وضعیت آنلاین هستند و فعلا به نظر نمی‌رسد که مشکلات به وجود آمده ناشی از حملات بدافزاری بوده باشد.

سیستم های گمرکی

مسافران فرودگاه‌های سراسر آمریکا هم در توییتر ویدیوها و تصاویری از صف‌های طولانی گیت‌ها به اشتراک گذاشتند که روند آهسته رسیدگی به کار مسافران را نشان می‌داد. با این حال گزارشاتی از فرودگاه‌های مختلف مثل فرودگاه بین‌المللی سیاتل-تاکوما و فرودگاه LAX لوس آنجلس دریافت شده که نشان می‌دهد سیستم های گمرکی آن‌ها به وضعیت عادی بازگشته است.

هنوز CBP اعلامیه رسمی در این باره منتشر نکرده و مشخص نیست که دقیقا چه عاملی باعث این قطعی سراسری در سیستم های گمرکی آمریکا شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی