ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از دو سیستم گیمینگ Aurora R9 و Dell G5 Desktop توسط Alienware

کمپانی دل روز گذشته از دو پی سی گیمینگ دسکتاپی جدید به نام های Alienware Aurora R9 و Dell G5 Desktop رونمایی کرد که به ترتیب با قیمت های پایه ۹۷۰ و ۶۳۰ دلار به بازار عرضه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

کمپانی دل روز گذشته از دو پی سی گیمینگ دسکتاپی جدید به نام های Alienware Aurora R9 و Dell G5 Desktop رونمایی کرد که به ترتیب با قیمت های پایه ۹۷۰ و ۶۳۰ دلار به بازار عرضه خواهند شد.

Aurora R9 درست مانند نسخه ای که چندسال پیش Alienware به مناسبت بیست سالگی برند خود ارائه کرد دارای یک شاسی داخلی بی نیاز از ابزار است و بدنه آن صرفا با فشردن یک دکمه از هم باز می شود؛ نسخه پریمیم این محصول به چیپست Core i9-9900K اینتل با سیستم خنک کننده مایع، ۶۴ گیگابایت رم HyperX و ۴ ترابایت حافظه داخلی مغناطیسی و اس اس دی مجهر شده است. علاوه بر این خریداران این محصول میتوانند در صورت تمایل آن را به همراه پردازنده گرافیکی دوگانه RTX 2080 انویدیا یا یک 2080 Ti تهیه کنند که با کمک زبان طراحی جدید Alienware موسوم به لجند یا افسانه در کنار هم قرار گرفته اند.

از جمله مزایای این زبان طراحی طبق اعلام شرکت سازنده می توان به بهبود جریان هوای و دمای هواوی محیطی سیستم اشاره کرد که به طور متوسط تا چهار درجه پایین می آید. Aurora R9 در پیکره بندی های مختلف از فردا وارد بازار می شود؛ نسخه پایه این سیستم با قیمت ۹۷۰ دلاری چیپ Core i5 اینتل به همراه ۸ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه مغناطیسی دارد و پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1650 برایش درنظر گرفته شده است.

محصول معرفی شده دیگر Dell G5 Desktop نام دارد که سطحی دندانه دار برایش طراحی شده و نوارهای نوری آبی رنگی روی آن دیده می شود. این محصول در واقع نسخه جایگزین برای سیستم دسکتاپی گیمینگ اینسپایرون دل به شمار می رود. شرکت سازنده این سیستم را هم در قالب پیکره بندی های مختلفی به بازار عرضه خواهد کرد که مدل پریمیم آن به چیپ i9-9900K اینتل، پردازنده گرافیکی RTX 2080، شصت و چهار گیگابایت رم و ۳ ترابابت حافظه داخلی متشکل از اس اس دی و حافظه مغناطیسی مجهز شده است.

این سیستم همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد با قیمت پایه ۶۳۰ دلار وارد بازار خواهد شد (برای نسخه بهره مند از چیپ i5-9600K، پردازنده گرافیکی RTX 2070، ۲۵۶ گیگابایت حافظه اس اس دی و یک ترابایت HDD) اما بالاترین پیکره بندی در نظر گرفته شده برای آن تا ۱۳۸۰ دلار قیمت خواهد داشت.

برند Alienware در کنار این دو محصول از دو ماوس (با نام های AW610M و AW510M) و دو کیبورد گیمینگ هم در جریان رویداد گیمزکام امسال رونمایی کرد.

طبق اعلام کمپانی سازنده از یک باتری لیتیومی-یونی در ماوس سیمی/وایرلس AW610M استفاده استفاده شده است که تا ۳۵۰ ساعت با هر بار شارژ دوام می آورد. نرخ نمونه برداری این ماوس در وضعیت بیسیم برابر با هزار هرتز عنوان شده است (به این معنا که در هر ثانیه هزار مرتبه موقعیت خود را به سیستم اعلام می کند).

هر دو ماوسAW610M و AW510M معرفی شده توسط این شرکت از سنسور 16,000 DPI PixArt استفاده خواهند کرد و به ترتیب با قیمت های ۱۰۰ و ۷۵ دلار وارد بازار می شوند. البته یک ماوس صرفا بیسیم به نام  AW310M هم معرفی شده که از یک باتری AA تا ۳۰۰ ساعت شارژ می گیرد و قیمت پایه تعیین شده برای آن ۶۳ دلار است.

همانطور که اشاره کردیم Alienware دو کیبورد مکانیکی به نام AW310K با قیمت ۱۰۰ دلار و AW510K با قیمت ۱۶۰ دلار را معرفی کرده که مدل دوم دارای لامپ های RGB و چند دکمه اضافی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی