ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کلود فلایت S
تکنولوژی

هدفون گیمینگ هایپر ایکس کلاد فلایت S با شارژ بیسیم Qi معرفی شد

شرکت هایپر ایکس هدفون گیمینگ کلاد فلایت را بروزرسانی کرده و نام آن را کلاد فلایت S گذاشته است و تنها فرق آن نسبت به نسل گذشته، اضافه شدن استاندارد شارژ بی سیم چی (Qi) ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۲۰:۲۷

شرکت هایپر ایکس هدفون گیمینگ کلاد فلایت را بروزرسانی کرده و نام آن را کلاد فلایت S گذاشته است و تنها فرق آن نسبت به نسل گذشته، اضافه شدن استاندارد شارژ بی سیم چی (Qi) است. خبر خوب برای علاقه‌مندان به این هدفون این بوده که قیمت آن ثابت مانده و همان ۱۶۰ دلار است.

علاقه‌مندانی که خود را به نمایشگاه CES رسانده‌اند می‌تواند نحوه شارژ هدفون گیمینگ کلاد فلایت S را ببینند. هایپر ایکس می‌گوید برای شارژ بی‌سیم آن کافیست هدفون را از سمت گوشی چپ آن روی پد شارژ بی سیم بگذارید تا هدفون باتری خود را شارژ کند. اما تغییرات این مدل به همین جا ختم می‌شود و همچنان برای اتصال کلاد فلایت S، باید از رابط میکرو USB استفاده کنید و خبری از پورت مدرن‌تر USB-C نیست.

کلاد فلایت S

هدفون گیمینگ کلاد فلایت S مانند نسل قبلی خود می‌تواند تا ۳۰ ساعت شارژ نگه دارد و برای اتصال بی سیم آن به کامپیوتر نیز همانند گذشته به دانگل وای فای وابسته است. این ارتباط در بستر وای فای ۲.۴ گیگاهرتزی صورت می‌گیرد که به کاربران اجازه می‌دهد آن را به PS4، PC و PS4 Pro متصل کنند تا دیگر درگیر سیم نشوند.

کاربران XBOX اما از این کاروان جا ماندند و چون کلاد فلایت S از تکنولوژی اتصال مستقیم مایکروسافت پشتیبانی نمی‌کند، نمی‌توانند دانگل را به کنسول خود متصل کنند و بی‌دردسر به بازی کردن مشغول شوند. خوشبختانه هایپر ایکس برای این دسته از کاربران، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را در نظر گرفته تا اتصال با سیم به داد گیمرهای پلتفرم XBOX رسیده باشد.

کاربران نینتندو سوییچ نیز می‌توانند آن را به داک دستگاه خود متصل کنند و به سادگی از تجربه شنیدن صدای بازی به صورت بی سیم لذت ببرند. همان طور که در ابتدای مطلب هم گفتیم، کلاد فلایت S نزدیک ۱۶۰ دلار قیمت خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی