ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قاب برآمده Olixar به احتمال پشتیبانی آیفون 11 از اپل پنسل قوت بخشید

یک شرکت سازنده قاب چندین محافظ برای آیفون 11 طراحی کرده که یکی از آنها با قسمت پشتی برآمده به منظور سازگاری با قلم هوشمند اپل یعنی اپل پنسل (Apple Pencil) طراحی شده است. شرکت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

یک شرکت سازنده قاب چندین محافظ برای آیفون 11 طراحی کرده که یکی از آنها با قسمت پشتی برآمده به منظور سازگاری با قلم هوشمند اپل یعنی اپل پنسل (Apple Pencil) طراحی شده است.

شرکت Olixar که در زمینه تولید قاب و لوازم جانبی برای آیفون فعالیت می کند، قابی مخصوص آیفون 11 پرو برای فروش در این سایت قرار داده است. از این قاب فقط یک تصویر در این سایت قرار داده شده و می توان آن را به رنگ طوسی، مشکی یا قهوه ای به قیمت 20 پوند پیش خرید کرد.

نکته جالب توجه در مورد قاب مذکور، طراحی برآمده قسمت پشتی آن است که به نظر می رسد برای قلم هوشمند باشد. همچنین با نگاه به تصاویر می بینیم اپل پنسل در قاب قهوه ای، طلایی رنگ و در قاب های طوسی و مشکی به رنگ نقره ای است. ولی نسل اول و دوم قال هوشمند اپل سفید بودند.

علاوه بر قاب برآمده یک محافظ دیگر نیز برای آیفون 11 در سایت مورد بحث برای فروش قرار گرفته که با مشخصات ظاهری آیفون 11 (دوربین مربع شکل) همخوانی دارد. نمی توان به طور قطع در مورد این محافظ ها نظری داد؛ شاید شرکت Olixar با این پیش زمینه که یکی از مدل های آیفون 11 از اپل پنسل پشتیبانی می کند این قاب را زودتر طراحی کرده است.

اگر خاطرتان باشد چند روز پیش نیز شایعه ای در مورد احتمال پشتیبانی آیفون 11 از اپل پنسل منتشر شد. اما بعد از آن دیگر هیچ خبری در این زمینه منتشر نشد. بنابراین خیلی نمی توان  این دست از شایعات را جدی گرفت.

در حال حاضر نسل اول و دوم اپل پنسل را می توان در آیپدها استفاده کرد. نسل اول اپل پنسل از آیپد مینی 5، آیپد نسل شش، آیپد پرو نسل 1 یک و دو و همچنین آیپد ایر نسل سوم پشتیبانی می کند. نسل دوم این قلم هوشمند اما فقط با آیپد پروی 11 اینچی و نسل سوم آیپد پروی 12.9 اینچی سازگار است.

به نظر شما اپل بالاخره آیفون 11 را با پشتیبانی از قلم هوشمند به بازار خواهد فرستاد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۳۱ مرداد ۱۳۹۸

    زشت ترین گوشی تاریخ اپل

مطالب پیشنهادی