ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از کار افتادن اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت چند روز بعد از عرضه نوت 10

سرویس جدید Your Phone مایکروسافت که برای اتصال گوشی‌های هوشمند اندرویدی به ویندوز و میرور کردن گوشی در کامپیوتر طراحی شده از کار افتاده است. به گفته صفحه پشتیبانی مایکروسافت آن‌ها مشکلی که منجر به قطعی ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

سرویس جدید Your Phone مایکروسافت که برای اتصال گوشی‌های هوشمند اندرویدی به ویندوز و میرور کردن گوشی در کامپیوتر طراحی شده از کار افتاده است.

به گفته صفحه پشتیبانی مایکروسافت آن‌ها مشکلی که منجر به قطعی ارتباط اپ Your Phone شده را شناسایی کرده‌اند و فعلا کاربران در حین اجرای این برنامه ممکن است با ارورهای مختلفی از جمله Can’t connect مواجه شوند. آن‌ها همچنین اعلام کردند که در حال بررسی این مشکل هستند تا راه حلی مناسبی برای رفع آن پیدا کنند.

با اینکه ارتباط بین پی‌سی و گوشی به صورت مستقیم از طریق USB یا وای‌فای انجام می‌شود اما این سرویس باید برای احراز هویت به سرورهای مایکروسافت متصل شود. وقتی این ساختار با مشکل مواجه می‌شود و برنامه امکان اتصال به سرورها را از دست می‌دهد کل سرویس از دسترس خارج شده و دیگر کاربران قادر به میرور کردن گوشی در کامپیوتر نخواهند بود.

میرور کردن گوشی در کامپیوتر

این اتفاق به ویژه از آن جهت برای مایکروسافت ناخوشایند است که سرویس Your Phone بخش مهمی از همکاری تازه این شرکت با سامسونگ را تشکیل می‌دهد. گوشی جدید گلکسی نوت 10 با یک نسخه منحصر بفرد از Your Phone معرفی شده که «Link to PC» نام گرفته است. با این حال به نظر می‌رسد مایکروسافت در لانچ این سرویس جدید عجله کرده و در واقع زیرساخت‌های کافی برای سرویس‌دهی به تعداد کاربران زیاد فراهم نبوده است.

با این حال فعلا با توجه به اطلاعاتی که در صفحه پشتیبانی سرویس‌های مایکروسافت وجود دارد این سرویس دوباره در دسترس قرار گرفته و مشکلی در استفاده از آن وجود ندارد. مایکروسافت هنوز بیانیه‌ای در مورد علت این مشکل صادر نکرده است.

این سرویس در واقع به کاربران اندروید اجازه می‌دهد صفحه گوشی‌هایشان را در ویندوز 10 میرور کرده و پیام‌های متنی، عکس‌ها و اعلانات را در آن مشاهده کنند. میرور کردن نمایشگر یک قابلیت بسیار کاربردی است و به کاربر اجازه می‌دهد که از طریق ویندوز کنترل کامل نوت 10 خود را به دست بگیرد. قرار است مایکروسافت همین قابلیت را طی ماه‌های آینده برای گوشی‌های بیشتری هم عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • FARHAD SHIRAVANI
    FARHAD SHIRAVANI | ۶ شهریور ۱۳۹۸

    مثله واتس اپ وب هست،من که خیلی خوشم نیومد.

  • M.Gh
    M.Gh | ۶ شهریور ۱۳۹۸

    این اپلیکیشن برای چه گوشی هایی است؟

    • زینب عابدی راد
      زینب عابدی راد | ۶ شهریور ۱۳۹۸

      با سلام خدمت شما، اپ Your Phone Companion برای تمام دستگاه‌های اندرویدی که از ورژن 7 و بالاتر این سیستم عامل استفاده ‌می‌کنند ‌اجرا می‌شه. البته میرور کردن این گوشی‌ها فقط روی ویندوز 10 نسخه آوریل 2018 به بعد امکان پذیر هست.

مطالب پیشنهادی