ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

صادرات آیفون XR در نیمه اول سال 2019 بیشتر از هر گوشی دیگری بوده

بنا بر آمارها صادرات آیفون XR (بررسی دیجیاتو) در نیمه اول سال 2019 بیشتر از دیگر تلفن های هوشمند بوده و نشان می دهد تعداد قابل توجهی از کاربران تمایلی به پرداخت بیش از هزار ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

بنا بر آمارها صادرات آیفون XR (بررسی دیجیاتو) در نیمه اول سال 2019 بیشتر از دیگر تلفن های هوشمند بوده و نشان می دهد تعداد قابل توجهی از کاربران تمایلی به پرداخت بیش از هزار دلار برای یک گوشی هوشمند ندارند.

به گزارش موسسه تحلیلگر IHS Market نزدیک به 30 میلیون واحد از گوشی آیفون XR در نیمه اول سال 2019 صادر شده است. این گوشی با برچسب قیمت 749 دلاری آنقدرها هم ارزان نیست ولی پایین ترین قیمت را در بین آیفون های سال 2018 دارد.

موسسه مذکور در گزارش خود آورده که 13.6 میلیون آیفون XR در سه ماهه اول و 13.3 میلیون واحد نیز در سه ماهه دوم سال جاری میلادی صادر شده که در مجموع تعداد کل آیفون XR صادر شده در نیمه اول سال 2019 را به 26.9 میلیون واحد می رساند.

صادرات آیفون XR تقریباً دو برابر بیشتر از صادرات گوشی گلکسی A10 سامسونگ در مدت مشابه بوده. گوشی ارزان قیمت سامسونگ رتبه دوم بیشترین تلفن هوشمند صادر شده در نیمه نخست سال 2019 را در لیست موسسه IHS به خود اختصاص داده است.

میانرده های A10 و A50 سامسونگ با قیمت کمتر از 400 دلار، به ترتیب در رتبه دوم و سوم با 13.4 و 12 میلیون واحد صادرات قرار گرفته اند. در لیست اثری از پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 نیست. آیفون 8 با 10.3 میلیون واحد و آیفون XS مکس با 9.6 میلیون واحد نیز جزو بیشترین محصولات صادر شده در نیمه نخست سال جاری میلادی بوده اند.

گزارش مالی اپل برای سه ماهه سوم سال 2019 اوایل مرداد ماه منتشر شد که از فروش ضعیف آیفون ها حکایت می کرد. در نتیجه این کاهش فروش، درآمد اپل از 29.47 میلیارد دلار در سه ماهه سوم سال 2018، به 25.99 میلیارد دلار در سه ماهه سوم سال 2019 کاهش پیدا کرد و برای اولین بار از سال 2012 آیفون ها کمتر از نصف درآمد کل اپل را حاصل کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۶ شهریور ۱۳۹۸

    خخخخ وقتی یک گوشی داشته باشی خوب معلومه دیگه
    این اخبار مسخره ای که توش بازنده ای که برنده اعلام میشه رو همه دیگه استاد شدن ، قدیمی شده

    • سعید
      سعید | ۱۶ شهریور ۱۳۹۸

      یک گوشی؟الان شما جدول نگاه کردی به نظرت اپل یک نماینده داره اونوقت ایفون 7 ایفون 8 ایفون X ایفون XmaX ایفون XR میشه یک گوشی؟در ضمن اونی که توی لیست اول میبنی قیمتش 750 دلار که گوشی دوم سوم بازا که اختلاف زیادی با اون دارند قیمتشون زیر 250 دلاره اگر اپل گوشی بزنه قیمتش بکنه 250 دلار که دیگه کسی توی اون جدول باقی نمیمونه? البته سیاست اپلم خیچ وقت اینطوری نخواهد بود:apple:

مطالب پیشنهادی