ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سری ساعت‌های هوشمند میان رده کاسیو با نام Pro Trek PRT-B50 معرفی شدند

سری جدیدی از ساعت های هوشمند کاسیو با قیمت مقرون به صرفه‌تر نسبت به سری ساعت‌های هوشمند Pro Trek معرفی شد. این سری Pro Trek PRT-B50 نام گرفته و امکاناتی همچون شتاب‌سنج و اتصال به اسمارت‌فون‌ها ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

سری جدیدی از ساعت های هوشمند کاسیو با قیمت مقرون به صرفه‌تر نسبت به سری ساعت‌های هوشمند Pro Trek معرفی شد. این سری Pro Trek PRT-B50 نام گرفته و امکاناتی همچون شتاب‌سنج و اتصال به اسمارت‌فون‌ها را به بازار میان‌رده‌ها می‌آورد.

کاسیو سه مدل از این ساعت‌ها را معرفی کرده که همه از عملکرد Smartphone Link با استفاده از اپ Pro Trek Connected بهره می‌گیرند و همچنین به تکنولوژی چهار سنسوری مجهز شده‌اند. این ساعت‌ها سه سنسور برای تشخیص جهت، فشار و ارتفاع و دما دارند و علاوه بر این سنسور چهارمی هم به عنوان شتاب‌سنج و برای شمردن قدم‌ها برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

ساعت های هوشمند کاسیو

علاوه بر این هر سه مدل از بلوتوث برای ارائه عملکرد Smartphone Link استفاده می‌کنند. این قابلیت امکان اتصال به اپ Pro Trek Connected و سایر قابلیت‌های مورد استفاده برای فعالیت‌های خارج از منزل مثل تاریخچه مسیرهای طی شده، کالری سوزانده شده، نمایش موقعیت، تنظیم ارتفاع خودکار، تنظیم زمان خودکار و یافتن گوشی موبایل را فراهم می‌کند.

تمام ساعت‌های سری PRT-B50 به قابلیت ساعت جهانی (39 شهر)، مقاومت در برابر آب تا 100 متر، چراغ LED کاملا خودکار، کرونومتر ثانویه، تایمر، تقویم کاملا خودکار و... هم مجهز شده‌اند. علاوه بر این حاشیه چرخنده نمایشگر این ساعت‌ها بزرگ است و شماره‌های عربی هم برای آن در نظر گرفته شده و بند آن‌ها هم بافت سه بعدی دارد.

بر اساس اعلام کاسیو هر سه مدل ساعت‌های PRT-B50 با قیمت 200 دلار و با سه رنگ مشکی، آبی و نارنجی پاییز امسال در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی