ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون از ۸ گجت هوشمند در سری اکو رونمایی کرد

شب گذشته آمازون کنفرانس خبری ویژه ای را میزبانی کرد و در آن از طیف وسیع محصولات هوشمند خود با بهره گیری از دستیار صوتی الکسا رونمایی نمود. در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به گجت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

شب گذشته آمازون کنفرانس خبری ویژه ای را میزبانی کرد و در آن از طیف وسیع محصولات هوشمند خود با بهره گیری از دستیار صوتی الکسا رونمایی نمود. در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به گجت های جدید خانواده اکوی آمازون که در مراسب دیشب معرفی شدند.

اکو برای خانه

در مراسب شب گذشته از نسخه های به روز شده دو اسپیکر هوشمند اکو رونمایی شد و همزمان چند گجت جدید در همین خانواده نیز برای استفاده در منزل معرفی گردید.

اکو استودیو

اکو استودیو

اکو استودیو در واقع اسپیکر پیشرفته جدید آمازون است که یک تیوتر یک اینچی و سه اسپیکر متوسط دو اینچی دارد و قابلیت هایی چون صدای سه بعدی و تکنولوژی دالبی اتمس برایش در نظر گرفته شده. اکو استودیو همچنین دارای نوعی هاب خانگی هوشمند داخلی است و باقیمت ۱۹۹.۹۹ دلار به بازار عرضه می شود.

اکو شو ۸

اکو شو ۸ آمازون

سری اسپیکرهای هوشمند اکو شو آمازون شاید در نگاه نخست شبیه به فریم های عکس باشند اما براساس اعلام شرکت سازنده قابلیت هایی فراتر از این برایشان در نظر گرفته شده. اکو شو ۸ دارای یک نمایشگر ۸ اینچی و دوربین داخلی است و با یک کانال پولی آمریکایی به نام Food Network یکپارچه سازی شده؛ بنابراین میتوانید از آن به عنوان راهی برای مشاهده رسپی های غذایی و احتمالا ساخت رسپی های جدید استفاده کنید. این محصول با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار به بازار عرضه می شود.

اسپیکر اکو

آمازون

نسل سوم اسپیکر اکوی آمازون نیز دیشب معرفی شد. این محصول به اسپیکرهای بهبود یافته مجهز شده و پارچه ای که در ساخت بدنه آن به کار رفته حالا با تنوع رنگی بیشتری از جمله آبی، زغالی، خاکستری و ماسه ای فراهم است. اکوی جدید با قیمت ۹۹.۹۹ دلار به بازار عرضه می شود.

اکو دات با ساعت

اکو دات

نسل جدید اسپیکر اکو دات به یک نمایشگر LED در بخش کناری بدنه اش مجهز شده که امکان بررسی زمان، دمای بیرون از خانه، تایمرها و آلارم ها را به شما خواهد داد. این محصول ۵۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

اکو فلکس

اکو فلکس

این اسپیکر هوشمند به گونه ای طراحی شده که در هر جایی از خانه قابل نصب باشد و مستقیما به سوکت برق متصل می شود. اکو فلکس دارای پورت USB-A است که میتوانید از آن برای شارژ گوشی خود یا اتصال لوازم جانبی دیگر نیز استفاده کنید. آمازون یک حسگر حرکتی و چراغ خواب را نیز برای استفاده به همراه این اسپیکر طراحی کرده است. قیمت اکو فلکس برابر با ۲۴.۹۹ دلار است.

اکو برای بیرون از خانه

برای آنها که دوست دارند دستیار شخصی شان در هر نقطه ای همراهی شان کند و صرفا در منزل نباشد آمازون محصولات پرتابل دیگری را معرفی کرده که در هر نقطه ای دسترسی آنها به الکسا را فراهم می کنند.

اکو بادز

اکو بادز

آمازون با معرفی ایربادهای جدیدی در مراسم دیشب رسما اپل را به رقابت دعوت کرد. قیمت بسیار رقابتی این محصولات به لطف تکنولوژی های تازه ای که در آنها به کار رفته از جمله کاهش نویز محیط و مدی به نام passthrough (که امکان شنیدن صدای پیرامونی را برایتان میسر میکند)، دو درایور ابتدایی در هر ایرباد برای افزایش کیفیت صدا و امکان دسترسی به الکسا، سیری و اسیستنت گوگل (بسته به گوشی شما) این ایربادهای ۱۲۹.۹۹ دلاری را به گزینه ای ایده آل برای خرید بدل می کنند.

اکو فریمز

اکو فریمز

یکی از محصولاتی که به نظر برای آزمون و خطا و تجربه ساخته شده و دیشب معرفی شد اکو فریمز نام دارد که در واقع نوعی فریم هوشمند برای عینک های طبی شماست و صرفا از طریق دعوتنامه قابل خریداری خواهد بود (دریافت دعوتنامه از طریق صفحه این محصول در آمازون میسر است). اکو فریمز برای خلاف گوگل گلس شکلی شبیه به عینک های معمولی دارد و فاقد دوربین یا نمایشگر است. در واقع ایده اصلی ساخت این عینک ها امکان فراخوانی الکسا در هر نقطه و هر جایی است. قیمت این محصول ۱۷۹.۹۹ دلار اعلام شده.

اکو لوپ

اکو لوپ

این حلقه هوشمند در واقع بسیار شبیه به اکو فریم است و هدف از ساخت آن فراخوانی الکسا در هر نقطه و مکانی است. اکو لوپ هم از دیگر محصولاتی است که صرفا با دعوتنامه امکان سفارشش وجود دارد. لوپ یک دکمه فیزیکی دارد که می توان از آن برای دسترسی به دستیار شخصی و همچنین دریافت بازخورد هپتیک یا لرزشی در زمان برقراری تماس های تلفنی استفاده کرد و جالب اینکه میتوانید با نزدیک کردن این حلقه به گوش خود به تماس های تلفنی پاسخ بدهید. قیمت این محصول ۱۲۹.۹۹ دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی