ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این کیس، کامپیوتر ویندوزی شما را به مک پرو 6000 دلاری شبیه می‌کند [تماشا کنید]

یک شرکت سازنده کیس کامپیوتر برای کاربرانی که ظاهر مک پرو را می پسندند اما نمی خواهند 6 هزار دلار بابت آن پرداخت کنند، یک کیس با ویژگی های ظاهری ورک استیشن اپل تولید کرده ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

یک شرکت سازنده کیس کامپیوتر برای کاربرانی که ظاهر مک پرو را می پسندند اما نمی خواهند 6 هزار دلار بابت آن پرداخت کنند، یک کیس با ویژگی های ظاهری ورک استیشن اپل تولید کرده است.

شرکت Dune Case در مراحل پایانی تامین مالی جمعی (Crowdfunding) کیس Dune Pro است. این کیس از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به کیس مک پرو داشته و فریم فولادی و اجزای آلومینیومی آن شباهت زیادی به مدل اصلی دارند.

مواردی که کیس مذکور را از مدل اصلی متمایز می کنند، نبود لوگوی بزرگ اپل در قسمت کناری بدنه و همچنین استفاده از درب کشویی به جای درب لولا دار در پنل کناری است.

تفاوت های اصلی اما در داخل کیس مشاهده می شوند. این کیس از مادربردهای مختلفی از جمله ATX مینی و ATX Extended و همچنین کارت گرافیک به طول 380 میلیمتر پشتیبانی می کند. با این اوصاف این کیس برای گیمرها نیز کاربردی بوده و می توان برای مثال کارت گرافیک جیفورس RTX 2080 Ti را بدون مشکل در آن قرار داد.

کیس Dune Pro به دلیل فضای زیادی که دارد دست کاربر را برای تعبیه سیستم های خنک کننده مختلف و همچنین چندین فضای ذخیره سازی باز می گذارد. این محصول از رادیاتور حداکثر 360 میلیمتری برای سیستم خنک کننده آبی پشتیبانی می کند. علاوه بر این در مجموع دارای پنج تری برای قرار دادن حافظه SSD و سه تری برای هارد درایو است؛ بنابراین خیال کاربر از این بابت نیز راحت خواهد بود.

کیس Dune Pro

باید دید کیس مورد بحث می تواند از گزند مسائل حقوقی سالم بیرون آمده و در تاریخ مشخص شده به بازار عرضه شود یا نه. شرکت سازنده یک کیس دیگر به نام Dune Case را نیز در دست ساخت دارد. این کیس 199 دلاری هنوز در فاز بتا قرار داشته و نمی توان آنرا پیش خرید کرد. بنابراین احتمال دارد کیس Dune Pro نیز چنین وضعیتی داشته باشد.

کیس Dune Pro در تاریخ 21 اکتبر (29 مهر ماه) روی پلتفرم کیک استارتر قرار خواهد گرفت. پیش بینی می شود زمان عرضه و قیمت نهایی آن نیز در تاریخ ذکر شده مشخص شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی